Maar uhm dan gaan we dus bv bij Lizet in de buurt rijden, en dan moet ik eerst 3 kwartier terug met de trailer om mn paard weg te brengen en dan weer 3 kwartier heen om terug te komen?
moetne even dan afspreken waar we gaan bbqen , enz dan kunnen we de plaats van het rijden wel afspreken
MightyJoe
Geplaatst: 26-05-11 13:58
Heb hier helaas geen plek voor een paard, en op stal is dat ook niet mogelijk denk ik.. Is een kleine pensionstal en eigenlijk al helemaal vol dus nog meer paarden in het weiland of paddock word hem niet
Sodeletuut
Geplaatst: 26-05-11 13:58
Nja jullie zijn hier ook wel welkom, ik denk dat ik hier ook wel een stel paarden kwijt kan voor een paar uur. We hebben een mooie omgeving om te rijden.
Dat zou ook kunnen, in haren in de buurt zijn toch veel bossen etc? En dan ook bbqen daar in de buurt ergens? Kosten worden dan wel verdeelt neem ik aan?
Ja veel bossen hier. En ik denk dat ik wel een weilandje kan regelen. BBQ kan denk ik ook wel bij ons, of we halen zo'n wegwerp bbq'tje en dan gaan we in de wei bbq'en.
Ok, zal ik dan dat proberen te regelen? Het is namelijk niet mijn eigen land, maar ik denk dat het wel mag.. Alleen kan wel zijn dat het dan een hele volle (gras) weide is, ligt er even aan wanneer jullie willen.
Ik moet nog even kijken, want het kan zijn dat ik aan het einde van de zomervakantie op vakantie ben, maar is nog niet zeker want ze boeken een last-minute.
haha oke, dus dat moeten we nog bestpreken maar weten we nou al een beetje wat we willen?
Brittol
Geplaatst: 26-05-11 14:15
Zo jullie gaan hard in 1 keer
Zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Britt, 18 jaar en nu havo 5 op Zernike College in Haren. Examens dus, morgen de laatste! In december ben ik van plan om voor een jaar naar Australie te gaan en als ik terug ben wil ik hier Applied Animal Science gaan doen in Wageningen. Verder heb ik een bijrijdpaardje in Vries, Romanza, een 12 jarig arabiertje, waarmee ik western rijd. Moet wel even zien hoe het is met buitenritten, want ze is niet zo makkelijk in de omgang als andere paarden meegaan, ze heeft zeg maar een beetje een hekel aan alle soortgenoten