Pfff dat is wel rot voor je.... Hij is daar inderdaad ook niet zo braaf. Maar schijnbaar op zo'n manier dat het niet uit de hand loopt. Veel kinderen willen op hem omdat hij zo 'stoer' is, zullen we maar zeggen....
nee Cenna dat valt reuze mee. Ik heb het niet zo op maneges maar bij de Waterberg denk ik er anders over. De eigenaren hoeven er niet hun brood mee te verdienen en dat zet alles in een iets ander licht. Zij besparen absoluut niet in de zorg voor hun paarden. Ik ken hen en ik heb er met hen wel eens een gesprek over gevoerd. Ik ben heel positief over hun beleid. Dat zeg ik niet gauw. Stoer heeft het daar goed en de mensen zijn gek met hem.
Maargoed wie gaan er nu mee op welke dag want we moeten wel aan 10 komen voor de groepskorting? Is het de bedoeling om echt een meeting te houden of allemaal uit elkaar na de ingang haha? Het is me niet helemaal duidelijk.
eigenlijk blijft co een beetje stoer 2 (of andersom) na zijn geweldige proef bij de vossenberg
maar weer on-topic wordt het nou nog een meeting? of is het gewoon dat je weet wie er gaan? lijkt me dat de zaterdag het handigt is maar geloof dat er nog niks echt duidelijk is...
MissCharlie
Geplaatst: 03-06-11 14:23
Het is inderdaad een beetje onduidelijk.
Laten we de zaterdag aanhouden.
Wie is er voor een echte meeting, dus samen een tijd afspreken en dan wel kijken wat we gaan doen? En wie stemt er voor iets anders, bijvoorbeeld dat we gewoon op eigen houtje komen en gaan maar een tijdstip afspreken dat we ff gezellig wat gaan drinken. Of samen iets gaan bekijken. Dat tweede lijkt me meer wat, aangezien ik al met een vriendin ga en niet weet of zij het leuk vind om de hele tijd met 'vreemden' te zijn
ik denk gewoon bepaalde tijd afspreken en dan kijken hoe het loopt, net als bij equitana, daar was de groep na een tijdje ook gesplitst, eerst in 3 groepen en later in 2..
saskiakefie
Geplaatst: 03-06-11 14:38
ja dat lijkt me ook goed. zaterdag kan ik. het is wel duur om op outdoor drinken of eten te kopen we kunnen ook gwn rondkijken er is iig genoeg te zien. Alleen zit dan te twijfelen of ik dan die dag voor de meeting reserveer of dat ik ook dan met een vriendin op outdoor afspreek Eventjes kijken wat de anderen doen.
Ik neem ook zelf dingen mee, maar ga toch zeker ook geld uitgeven, muhahaha! Gewoon een dag en tijd afspreken dat we met zijn allen ff op tribune gaan zitten, dan kunnen we altijd nog splitsen?