whaha die tena's lever ik aan hoor, een heel magazijn vol als het moet, alle soorten en maten Gourmetstel kan ik ook aanleveren. Zingen doe ik ook niet aan, ook ik vind dat ik fantastisch zingen kan, maar de omgeving is het daar niet mee eens.
Of we gaan de michael jackson experience op de playstation doen. IK neem de playstation wel mee: het lijkt me zo leuk om zelf weg te gaan en ze hier zonder playstation achter te laten
Kunnen ze mooi afkicken Lijkt me lachen om iedereen eens in real life te zien. We komen echt uit alle hoeken van het land ook!
Garo
Geplaatst: 22-04-11 04:24
Nou, wanneer ik zo lees, zitten we allemaal aan de rosé en is er misschien eentje aan het karaoken.... Manuela heeft tenalady nodig en Suus gaat het thuisfront pesten. Passen we trouwens allemaal in 1 huisje?
Garo
Geplaatst: 22-04-11 06:35
tjeetje schreef:
Lijkt me lachen om iedereen eens in real life te zien. We komen echt uit alle hoeken van het land ook!
Manuela is de enige die mij kent. Maar Manuela is ook een tikkeltje verlegen.... Pffff, gered.
Bij Roompot heb je zelfs huisjes van 24 personen, geloof ik.
Garo
Geplaatst: 22-04-11 09:45
blackpegasus schreef:
Bij Roompot heb je zelfs huisjes van 24 personen, geloof ik.
Niet ontwijken dame, ik ken jou aardig! Daarom vind ik jou ook zo lief!
Pauline
Geplaatst: 22-04-11 10:36
Garo schreef:
tjeetje schreef:
Lijkt me lachen om iedereen eens in real life te zien. We komen echt uit alle hoeken van het land ook!
Manuela is de enige die mij kent. Maar Manuela is ook een tikkeltje verlegen.... Pffff, gered.
Wahaha BP is echt niet verlegen.
Gaan we een datum stellen dan meiden?
blackpegasus
Geplaatst: 22-04-11 11:21
Ik stap niet zomaar op iemand af om een praatje te maken, maar als ik iemand ken (al is het via i-net) dan ben ik niet verlegen. Ik ben gewoon heel lief en schattig en onschuldig enzo
Garo
Geplaatst: 22-04-11 13:06
Ja hoor!
tjeetje
Geplaatst: 22-04-11 21:29
blackpegasus schreef:
Ik ben gewoon heel lief en schattig en onschuldig enzo
Ik ook!!
Wij zijn in roompot de Banjaard geweest (kamperland zeeland) en hadden een schitterend 16 persoons huisje met 3 badkamers en zelfs een sauna
Weet je wat dat kostte? Ik ben voor. Waren we niet al een eind aan het denken in nov? Moeten even kijken met de sitnerklaas enzo, ik zou bijna opteren voor het 1e weekend van november?
Garo
Geplaatst: 23-04-11 05:28
tjeetje schreef:
blackpegasus schreef:
Ik ben gewoon heel lief en schattig en onschuldig enzo
Ik ook!!
Wij zijn in roompot de Banjaard geweest (kamperland zeeland) en hadden een schitterend 16 persoons huisje met 3 badkamers en zelfs een sauna
Huisje in Zeeland?? Lekker dichtbij Mij maakt het niet uit, vind kempervenne ook wel wat kan ik nog wat snowboarden
beebie75
Geplaatst: 23-04-11 20:59
wat mij betreft is alles na de zomervakantie wel oke Ik hoor het wel, hier zijn de meeste verjaardagen tussen maart/eind augustus, ook in onze familie en vriendenkring