adinda dan kunnen wij misschien carpoolen jeeh
tenzij je over de afsluitdijk gaat
oh mams is thuis ik lees straks wel bij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adindaa schreef:XxLaura98 schreef:trouwens wil iemand of een paar iemanden dan voor de tijd met mij meeten want dan mag ik denk ik wel van mijn ouders? maar als het al zo snel is kan dat denk ik niet meer maar we kunnen het proberen.
*steekt handje op*
XxLaura98 schreef:nu kom je niet meer van me af.maar met hemelvaart kan ik niet maar ik neem aan dat er wel meer meetingen komen
. en anders gaan we gewoon een keer meeten met z'n 2en of nog een paar ofzo bij iemand thuis
.
Adindaa schreef:XxLaura98 schreef:nu kom je niet meer van me af.maar met hemelvaart kan ik niet maar ik neem aan dat er wel meer meetingen komen
. en anders gaan we gewoon een keer meeten met z'n 2en of nog een paar ofzo bij iemand thuis
.
oliebol *rent gillend topic door*
er komt heus nog wel een weekendje hoor dat het kan
XxLaura98 schreef:VERAx schreef:oke mijn moeder moet het overleggen
oeeeh. maar hoe bedoelde je dat (in adhb gewoon) je ouders miss wel mee ging ofzoiets? ik heb geen zin om de quote weer op te zoeken maar misschien dat ik mijn ouders dan om krijg ofdat ze ook mee gaan als het echtechtechtechtecht moet
VERAx schreef:maar hoeveel uur mogen jullie buitenrijden?
aangezien jullie de paarden moeten huren per uur
misschien 1x een rit van 2 uur en een ritje van 1 uur de tweede dag?
XxLaura98 schreef:VERAx schreef:3 juni is er nog plek..
We moeten wel op tijd beslissen wat we willen, anders zit alles vol maar ik snap dat onze ouders er over moeten nadenken haha
aaah ik hoop dat het kan
voor hoeveel is er dan nog plek? of voor heel adhb?
Adindaa schreef:VERAx schreef:maar hoeveel uur mogen jullie buitenrijden?
aangezien jullie de paarden moeten huren per uur
misschien 1x een rit van 2 uur en een ritje van 1 uur de tweede dag?
*kuch* zullen we gewoon 1x een rit van 2 uur doen?
zoveel geld heb ik dus niet, ik weet niet eens of het nu gaat lukken met het geld
of mijn ouders moeten de helft betalen