Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Naam/Boktnaam :
Marthaaa/Martha
SophieFT/Sophie
LovesTessa/Sharon
Daphne1997a/Daphne
iLOVEVIDO/Lianne
maranx/Maran
Leeftijd :
11
13
13
14
14
13
Rijervaring :
3 jaar , buiten en op het strand ook !
4.5 jaar, buiten en op het strand ook !
7jaar, buiten maar alleen mennen op strand !
4.5 jaar, buiten wel, op strand niet.
6 jaar, buiten wel, ook op het strand.
5 jaar, buiten , op het strand niet echt.
Wat voor buitenrit ? :
Seizoen is geloof ik afgelopen voor strand ! Duin/bos ?
Strand
Strand/Veluwe
Bosrit/Veluwe
Strand/Veluwe
Strand/Veluwe
Wanneer zou je kunnen :
Het liefst op een zondag of vakantie !
het liefst in weekend of vakantie
Vakantie/Weekend
Vakantie/Weekend
Weekend/ Vakantie (voor 2 mei xD)
Zondag/Vakantie
Nog iets ? :
Ik weet niet zeker of ik mee kan !
nee
Ik weet niet zeker of ik mee kan
Ik weet ook niet zeker of ik mee kan !
Misschien kunnen we het beter centraal in nederland doen? (omg. Utrecht?)
Zodat mensen uit groningen meekunnen, en mensen uit limburg ook?
iLOVEVIDO schreef:In utrecht kan je ook fjorden en haflingers huren en dan volgensmij over de veluwe rijden! Heb ik vaker gedaan met mijn verjaardag was super leuk! Was wel zonder begeleiding maar de paarden zijn super braaf en ik ken de weg daar! En daarna of ervoor even langs mijn huis?
iLOVEVIDO schreef:In utrecht kan je ook fjorden en haflingers huren en dan volgensmij over de veluwe rijden! Heb ik vaker gedaan met mijn verjaardag was super leuk! Was wel zonder begeleiding maar de paarden zijn super braaf en ik ken de weg daar! En daarna of ervoor even langs mijn huis?
Marthaaa schreef:iLOVEVIDO schreef:In utrecht kan je ook fjorden en haflingers huren en dan volgensmij over de veluwe rijden! Heb ik vaker gedaan met mijn verjaardag was super leuk! Was wel zonder begeleiding maar de paarden zijn super braaf en ik ken de weg daar! En daarna of ervoor even langs mijn huis?
Kan het ook met begeleiding ?
SophieFT schreef:iLOVEVIDO schreef:In utrecht kan je ook fjorden en haflingers huren en dan volgensmij over de veluwe rijden! Heb ik vaker gedaan met mijn verjaardag was super leuk! Was wel zonder begeleiding maar de paarden zijn super braaf en ik ken de weg daar! En daarna of ervoor even langs mijn huis?
lijkt me helemaal top
iLOVEVIDO schreef:http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Tarieven.htm
Dit is de site en het kan met begeleiding lijkt met echt super tof als we dat doen!