hihi, thnx Beurnie! Zal kijken wat ik kan regelen, als ik de datum al weet. Maar reken er maar niet op..
Misshaffer
Geplaatst: 07-06-11 00:08
Hier geldt hetzelfde als voor Suuz. Helaas te druk om uitgebreid bij te lezen en te reageren en om nu alleen maar egopost te plaatsen....... De 18de wordt moeilijk voor mij, zit dan in Den Haag en weet niet hoe laat ik er weer ben. Wknd erop kan wel of de 19de
een egopost af en toe mag wel hoor. vooral hier in dit topic. daar is het tenslotte voor.
voor de harde werkers niets dan respect..
Anoniem
Geplaatst: 10-06-11 21:27
Is volgend weekend al en eigenlijk weten we nog niets.
Lijstje? vul maar aan!!! Aangezien het een BBQ is 19.00 uur een mooie begin tijd. Bij Rianne OB? of gaan we het alsnog bij iemand anders doen. Mag als het bij RianneOB niet meer kan ook wel bij mij thuis, we hebben een grote tuin alleen geen party tent. Hoe zit het met de after party? nog bij Jose?
Rekening houden met slecht weer....... Wie heeft er een party tent? Iedereen neemt zelf wat vlees mee? en drinken?
oh met ons 3tjes, dat is wel heel gezellig. ik heb alleen geen geld voor de voorbereiding.. ik denk dat ik me eerst even terug trek.. beetje flauw.. maar zonder geld kan je geen leuke dingen doen. dan had ik maar beter met mijn geld om moeten gaan. en bij de Kinderboerderij verdien ik ook niets. (2.50 per uur)
Paintless
Geplaatst: 11-06-11 14:28
Ilegra schreef:
Wie gaan er mee BBQ'en? Bernadette Michelle (waarschijnlijk niet dus) Lisette
Anoniem
Geplaatst: 11-06-11 15:32
Mies Ik had er bij geschreven vul het lijstje maar aan. Met z´n drieën vind ik de moeite niet zo waard . Dan kan ik namelijk ook thuis BBQ'en met mijn man.
Het lijkt er op dat de meesten niet kunnen op 18 juni (wat ik eigenlijk wel had zien aankomen), Proberen we het op een dag te houden zodat Lisette er bij kan zijn, houdt vervolgens niemand er rekening mee. Mensen hebben het druk, heel begrijpelijk maar ik heb het ook druk en moet het lichamelijk behoorlijk ontgelden en toch probeer ik een tijd in te plannen om met jullie iets af te spreken (wie jullie zijn, mag iedereen voorzich zelf bepalen). Ik mag iedereen graag en dan doe ik dat ook graag maar vind het wel jammer dat er dan weer zo weinig mensen enthousiast te krijgen zijn en uiteindelijk het niet door gaat omdat mensen andere plannen hebben gemaakt of niet uitkomen met geld.
Mijn man heeft ook geen baan, ook wij moeten letten op wat we doen, een paard in pension betalen en diverse vaste lasten, en ook ik heb het mega druk en toch probeer ik daar rekening mee te houden, want immers je plant het al zo ver vooruit zodat je daar juist rekening mee kunt houden. Ik weet het.... het blijft een boktmeeting en die zijn welliswaar niet zo belangrijk als onze andere bezigheden in ons leventje. Sorrie dat ik zo heftig reageer, mijn excusses ik hoop dat niemand zich hier door heel erg aangevallen voelt want dat is zeker niet mijn intentie. Het is wel iets wat van mijn hart af moet, zeker aangezien ik mij de laatste tijd aardig K.U.T. (Kwalitatieve Uitzonderlijke Tegenslagen) voel en ik uit had gekeken naar een leuke gezamelijke BBQ.
Ik vind het ook jammer dat er weinig respons op is! Zijn de mensen die hier nog niet gereageerd hebben ook op de hoogte gesteld dan?
Ik heb met RianneOB gepb't.. Zij had het liever op de zondag. Ik heb haar gevraagd om hier ook even te reageren zodat iedereen op de hoogte is!
Anoniem
Geplaatst: 11-06-11 20:18
Als het op zondag is dan kan Collinda ook. Maar dan is het wel vaderdag, ik weet niet of dat een probleem is?
Joke fijn dat je mijn reactie niet verkeerd op vat.
Paintless
Geplaatst: 11-06-11 20:19
voel me idd wel redelijk aangevallen, maar aangezien je je excuses aan bood, accepteer ik die. het zonder geld zitten is ontstaan door een onverwachte tegenslag. ik had er namelijk financieel wel rekening mee gehouden.
ik heb er ook heel veel zin in, maar ja. ik kan al niet eens mijn dieren te eten geven (niet dat ze honger hebben) dus dan moet ik dit gewoon laten gaan. Sip en ik kunnen allebei niet doen wat we willen. we hopen volgende maand weer gewoon wat over te houden aan het eind van de rekeningen. laten we het dan in Juli doen, dan kan iedereen opnieuw zich voorbereiden. ik heb van OB niets gehoord, dus kan ze wel? sita? jose? euh.. alle anderen die er normaliter ook bij waren? het hoeft van mij geen groep van 40 te worden, maar 3 vind ik ook te weinig.
Paintless
Geplaatst: 11-06-11 20:19
Ilegra schreef:
Als het op zondag is dan kan Collinda ook. Maar dan is het wel vaderdag, ik weet niet of dat een probleem is?
Joke fijn dat je mijn reactie niet verkeerd op vat.
vaderdag is voor mij geen probleem.
Misshaffer
Geplaatst: 12-06-11 10:31
Ja idd jammer dat er weing animo is. Geld probleem ken ik, nooit leuk. Hoorde hier de datum te laat, en had al wat de zaterdag, dus vandaar De zondags kan ik wel, vader dag geen probleem.
Als het verzet wordt, ook goed, maar 9/10 juli kan ik niet (vriend jarig), wknd erop wordt ook moeilijk, eventueel wel de zondag, maar dan niet te vroeg Verders in Juli nog niet te veel op planning staan dusver.
Misshaffer
Geplaatst: 12-06-11 10:35
Enne, Mies, met egopost bedoel ik voor het gewone topic. Vind dat banketstaaf tegen over de anderen, die wel alles netjes bijlezen, en ik doe dat vervolgens dan niet.
Denk dat de meesten momenteel niet weten dat dit topic loopt, maar zag inmiddels dat er een link is geplaats (top Beurnie!), ja ja, scroll er nog wel es snel door heen
Anoniem
Geplaatst: 12-06-11 10:44
Ik denk momenteel dat het beter is om de BBQ te verzetten. Ik durf geen plannen te maken voor de 19e want hoogstwaarschijnlijk gaan we dan naar mijn schoonvader.
Jammer Lisette ik had je er graag bij gehad maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het niet lukken voor dit weekend.
Collinda er is wel al een paar keer eerder een link geplaatst door Joke maar daar wordt op de een of andere manier over heen gelezen.
ik weet helemaal niks ivm werken in de zomer maarja met ze 3en/4en is het ook niet leuk. en ik ga ook op vakantie eind augustus ik denk dat iedereen het een beetje druk heeft.
Toch maar ff een reactie van mijn kant. Veel hectiek op het werk, gezien bijna al mijn collegas tegelijkertijd op vakantie gaan. De aankomende vier á vijf weken kan ik sowieso geen vrij krijgen. Maar aangezien ik niet meer in het topic kan reageren ivm mijn drukte, weet ik niet of het eerlijk is dat ik wél mee ga op meeting?! Ik kan altijd kijken hoe het uit komt met werk.. Maar ga maar niet van mij uit. Sorry dames!
Anoniem
Geplaatst: 13-06-11 09:38
Jammer Jose maar zoals Lisette ook al aangaf we zijn toch min of meer een groepje geworden ook al reageren we niet allemaal even veel in het topic.
Misshaffer
Geplaatst: 13-06-11 12:04
Ben nu niet huis, dus augustus moet ik nog evve nakijken wat ik daarvan vrij ben.
Ach, Jose je hoort er gewoon bij, dus als je kan, ga je gewoon gezellig mee. Ik reageer momenteel ook niet veel in het topic, hebben we allemaal wel, er is more to live
En anders gaan we toch gewoon met een klein groepje, als het maar gezellig is ja en dat komt vast goed