Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:37

Mag ik iets vragen :o

Is het echt alleen voor 'professionele' fotograven? Ik fotograveer namelijk puur als hobby, en vind het wel ontzettend leuk om op zo'n dag te kunnen oefenen. Heb waarschijnlijk niet het perfecte toestel ervoor, vandaar ook mijn vraag?

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:37

horsieslii schreef:
Maar als ik mee ga als fotografe wil ik wel met Monique mee rijden :P Mag wel he Mo :D

Maar is dus de vraag of jullie er nog merries bij willen of niet.

Jij mag zeker wel met mij meerijden :j
Al weet ik niet of we worden uitgekozen Lins, want als Grafito niet mee hoeft, blijft alleen Kigi de ruin nog maar over...... omdat er waarschijnlijk geen merrie's mee mogen :n
Laatst bijgewerkt door andamoon op 13-03-11 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:40

Amable schreef:
Die donkerbruine is wel errug gaaf Monique!

Die is zeker leuk :j
Maar daar rijd ik niet op :n
maar mijn dochter.
Afbeelding

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:42

Het lijkt mij ook erg leuk om als fotografe mee te gaan :)
Ik heb nóg niet heel het topic doorgelezen, ga ik nu doen.

Wbt de datum, ik kan in principe altijd ivm vrijnemen van mn werk :)

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:42

wegens niet mee mogen met een merrie trek ik deze inschrijving terug. Misschien dat ik nog met een ruin ga, maar moet ik overleggen met de eigenaar.
Laatst bijgewerkt door LuffB op 13-03-11 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:44

sparretje schreef:

Is het echt alleen voor 'professionele' fotograven? Ik fotograveer namelijk puur als hobby, en vind het wel ontzettend leuk om op zo'n dag te kunnen oefenen. Heb waarschijnlijk niet het perfecte toestel ervoor, vandaar ook mijn vraag?

Ik denk dat het er momenteel een beetje aan ligt wat voor een toestel je hebt?
Ik zelf ben namelijk geen professionele fotografe, doe het puur hobbymatig, maar heb wel een spiegelrefex in mijn bezit. En denk dat dit ook wel een vereiste is voor bij deze meeting.

Even over het paard van Horsielii: Is het verstandig om een merrie mee te laten gaan? (even in het algemeen dus de vraag)

Sjoef_Habibi: Volgens mij zijn er geen eisen :n We stellen een lijstje op met modellen die zich hebben aangemeld en daar zullen de fotografen een selectie van 5 uit maken.

Andamoon: Heb jij voor mij de namen bij die foto's van de paarden? Dan kunnen ze bij het overzicht :)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:45

Ik zou mij ook graag opgeven met mijn twee pony's.
Een bruine nrps pony die Z1 dressuur loopt en een haflinger die L2 dressuur loopt.

ik zal even een foto zoeken.

Amable

Re: Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 23:48

Ik denk idd dat er meer fotografen graag mee willen als mee kunnen en dat het dan wel goed is om alleen met spiegelreflex toe gelaten te worden.

Monique, is het dan 1 van die paarden in plaats van Grafito?

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:49

Ik wil als fotograaf graag mee :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 23:49

Mensen, ik lees morgen weer bij, ga nu mijn bed opzoeken. Tis toch weer maandag morgen ;)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:50

Ben nu bezig met het overzicht.
Maar Jauke en Grafito zitten er dus in principe al gewoon bij? En dat we dan nog 3 andere modellen uitzoeken?

We hebben besloten dat we geen merries bij de meeting willen laten komen. Dit omdat er hengsten (kunnen) komen en dat de vorige keer ook niet goed ging in combinatie met een merrie.
Laatst bijgewerkt door Jinte op 13-03-11 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:51

Starlight
Afbeelding

Donald, niet de beste foto maar heb geen betere
Afbeelding

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:54

Even een voorlopige lijst van fotografen die zich nu hebben aangemeld. Allemaal ovb van datum.
1. LBfotografie
2. Queelens
3. NonaWen
4. Marjoow
5. Jinte
6. Horsieslii
7. Blanket
8. NewYork
9. Mitxa

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:54

Wat gaaf dit! :) Ik zit te twijfelen om mezelf op te geven als fotografe ( canon 450d met aantal lenzen) maar ben nog erg hobby matig en weet dus niet of ik kwaliteit genoeg heb, weet niet wat voor eisen er zijn? ( ik kom overigens uit moordrecht buurt van rotterdam en heb mijn e rijbewijs dus zou mogelijk ook een combinatie er heen kunnen rijden)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:55

Jinte schreef:
Andamoon: Heb jij voor mij de namen bij die foto's van de paarden? Dan kunnen ze bij het overzicht :)

Die staan er al netjes bij....... :o

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:56

andamoon schreef:
Jinte schreef:

Die staan er al netjes bij....... :o

Oh dan heb ik daar waarschijnlijk overheen gelezen. Sorry!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:58

Jinte schreef:
Maar Jauke en Grafito zitten er dus in principe al gewoon bij? En dat we dan nog 3 andere modellen uitzoeken?

We hebben besloten dat we geen merries bij de meeting willen laten komen. Dit omdat er hengsten (kunnen) komen en dat de vorige keer ook niet goed ging in combinatie met een merrie.

Jammer maar komt er dan nog wel een shoot voor merrie's ? Als alleen Grafito er is, wil ik best mijn zwarte merrie meenemen, want die staat zelf NAAST Grafito op stal en die nemen we ook NAAST Grafito mee in de trailer.
Ik hoor wel of er nog meer hengsten komen, maar dan weten jullie alvast dat als alleen Grafito meekomt als hengst onze merrie Donna zo mee kan, want die twee doen elkaar absoluut niks :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:00

Queelens schreef:
Maar Monique, hoe wil je al die paarden meenemen? :')

Ik kan er twee meenemen, de vrachtwagen is nog niet klaar, maar daar kunnen er straks 4 in. *D
Ik kan mijn merrie's zo langs Grafito op de trailer laden, dat is geen enkel probleem dat hebben we al meerdere keren gedaan :j
Laatst bijgewerkt door andamoon op 14-03-11 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:01

andamoon schreef:
Jinte schreef:

Jammer maar komt er dan nog wel een shoot voor merrie's ? Als alleen Grafito er is, wil ik best mijn zwarte merrie meenemen, want die staat zelf NAAST Grafito op stal en die nemen we ook NAAST Grafito mee in de trailer.
Ik hoor wel of er nog meer hengsten komen, maar dan weten jullie alvast dat als alleen Grafito meekomt als hengst onze merrie Donna zo mee kan, want die twee doen elkaar absoluut niks :D

Okay dan zet ik die ook op de lijst.
Maar ik denk, gezien we al het een en ander hadden besproken, Jauke en Grafito sowieso komen en dat we dan daarnaast nog 3 modellen uitzoeken. Ten minste, dat is mijn mening, gezien dat al zo'n beetje afgesproken was!

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:05

5 a 6 modellen lijkt me inderdaad ook reeël. Ook t.o.v. het aantal fotografen dat met deze meeting meegaat. :j

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:06

Jinte schreef:
sparretje schreef:

Ik denk dat het er momenteel een beetje aan ligt wat voor een toestel je hebt?
Ik zelf ben namelijk geen professionele fotografe, doe het puur hobbymatig, maar heb wel een spiegelrefex in mijn bezit. En denk dat dit ook wel een vereiste is voor bij deze meeting.

Dat is jammer ;(
Ik fotografeer met een panasonic DMC FZ50, laatste model voor de spiegelreflex. Dan houd het op helaas.

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:13

Zijn er eisen aan de kwaliteit van de fotograaf? Anders wil ik ook graag mee als fotografe.

Weet dat newyork bij mij uit de buurt komt dan kunnen we met elkaar reizen!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:18

Heb PB-contact gehad met ifever en dat is nu de 10e fotograaf op de lijst. We kunnen wel een reservelijst maken zodat mocht iemand niet kunnen we een andere fotograaf hebben.

Even een voorlopige lijst van fotografen die zich nu hebben aangemeld. Allemaal ovb van datum.
1. LBfotografie
2. Queelens
3. NonaWen
4. Marjoow
5. Jinte
6. Horsieslii (indien niet mee met paard)
7. Blanket
8. NewYork
9. Mitxa
10. ifever

Reservelijst:
1. Markkie8
Laatst bijgewerkt door Jinte op 14-03-11 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:20

Jinte schreef:
1. LBfotografie
2. Queelens
3. NonaWen
4. Marjoow
5. Jinte
6. Horsieslii (indien niet mee met paard)
7. Blanket
8. NewYork
9. Mitxa
10. ifever
11. Markkie8

edit: nummer 11

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:37

ifever schreef:
Wat gaaf dit! :) Ik zit te twijfelen om mezelf op te geven als fotografe ( canon 450d met aantal lenzen) maar ben nog erg hobby matig en weet dus niet of ik kwaliteit genoeg heb, weet niet wat voor eisen er zijn? ( ik kom overigens uit moordrecht buurt van rotterdam en heb mijn e rijbewijs dus zou mogelijk ook een combinatie er heen kunnen rijden)

Kunnen we gelijk een keer samen oefenen, of ik vraag of k mn bijrijd paard mee mag nemen :) haha

Dit is trouwens mijn site, voor de geïnteresseerde:
WWW.ECphotographs.webklik.nl

Fotografeer met een Canon eos 400d met 70-250mm objectief.