Is het echt alleen voor 'professionele' fotograven? Ik fotograveer namelijk puur als hobby, en vind het wel ontzettend leuk om op zo'n dag te kunnen oefenen. Heb waarschijnlijk niet het perfecte toestel ervoor, vandaar ook mijn vraag?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horsieslii schreef:Maar als ik mee ga als fotografe wil ik wel met Monique mee rijdenMag wel he Mo
Maar is dus de vraag of jullie er nog merries bij willen of niet.
sparretje schreef:Mag ik iets vragen![]()
Is het echt alleen voor 'professionele' fotograven? Ik fotograveer namelijk puur als hobby, en vind het wel ontzettend leuk om op zo'n dag te kunnen oefenen. Heb waarschijnlijk niet het perfecte toestel ervoor, vandaar ook mijn vraag?
Jinte schreef:Ben nu bezig met het overzicht.
Maar Jauke en Grafito zitten er dus in principe al gewoon bij? En dat we dan nog 3 andere modellen uitzoeken?
We hebben besloten dat we geen merries bij de meeting willen laten komen. Dit omdat er hengsten (kunnen) komen en dat de vorige keer ook niet goed ging in combinatie met een merrie.
Queelens schreef:Maar Monique, hoe wil je al die paarden meenemen?
andamoon schreef:Jinte schreef:Ben nu bezig met het overzicht.
Maar Jauke en Grafito zitten er dus in principe al gewoon bij? En dat we dan nog 3 andere modellen uitzoeken?
We hebben besloten dat we geen merries bij de meeting willen laten komen. Dit omdat er hengsten (kunnen) komen en dat de vorige keer ook niet goed ging in combinatie met een merrie.
Jammer maar komt er dan nog wel een shoot voor merrie's ? Als alleen Grafito er is, wil ik best mijn zwarte merrie meenemen, want die staat zelf NAAST Grafito op stal en die nemen we ook NAAST Grafito mee in de trailer.
Ik hoor wel of er nog meer hengsten komen, maar dan weten jullie alvast dat als alleen Grafito meekomt als hengst onze merrie Donna zo mee kan, want die twee doen elkaar absoluut niks
Jinte schreef:sparretje schreef:Mag ik iets vragen![]()
Ik denk dat het er momenteel een beetje aan ligt wat voor een toestel je hebt?
Ik zelf ben namelijk geen professionele fotografe, doe het puur hobbymatig, maar heb wel een spiegelrefex in mijn bezit. En denk dat dit ook wel een vereiste is voor bij deze meeting.
ifever schreef:Wat gaaf dit!Ik zit te twijfelen om mezelf op te geven als fotografe ( canon 450d met aantal lenzen) maar ben nog erg hobby matig en weet dus niet of ik kwaliteit genoeg heb, weet niet wat voor eisen er zijn? ( ik kom overigens uit moordrecht buurt van rotterdam en heb mijn e rijbewijs dus zou mogelijk ook een combinatie er heen kunnen rijden)