Lisette"]
[quote="Idra schreef:Okee Licorfans, ik ga jullie teleurstellen... Door een hele hoop geze*k van het stamboek ga ik dan toch NIET deelnemen aan de keuring zaterdag. Bespaart mij weer een hele hoop kosten.
Licor heeft enkel een nieuwe chip nodig, die wordt hem dan vrijdagavond gegeven. Dus ik zie het nut niet meer in om deel te nemen aan de keuring, aangezien dat hele grapje mij sowieso al heel erg veel ging kosten (meer dan 100 EUR iig). Volgend jaar misschien wel, maar ik ben het gezever echt beu deze keer... En ja, ik ben lastig...![]()
![]()
Soms wou ik dat ik een papierloos paard had
Waarom heb je eigenlijk een nieuwe chip nodig??
[/quote]
Omdat zijn vorige chip onleesbaar is geworden. Omdat Licor het laatste jaar heel wat spieren heeft bijgekregen, is de chip vermoedelijk met de bloedbanen verdwenen of ligt hij te diep. Ik had eerste geëist dat hij niet naar België zou komen vooraleer dat in orde was, maar helaas duurde dat maar liefst 6 maanden voor de Cria Caballar dat kon doen.
PROBLEEM: in Spanje doen ze alles gratis, hier kost het een boel geld. Dat geld van bloedonderzoek enz, is van zijn aankoopprijs afgetrokken. Gelukkig maar, scheelt mij weer een hoop euro's...