Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Dat natrappen was een kabaal!
Scheelt dat dit paard geen ijzers had. anders was het nog luider.
Scheelt dat jullie er maar 1 hebben gezien.
De 2e keer ga je op de knal letten en jezelf spannen.
Citaat:Sorry meiden dat ik even kom binnenvallen in jullie gezellige topic waar ik normaal niet kom.
De bokker waar Jolanda het over had ben ik....
En ondanks dat ik nog steeds contact met haar heb en haar al een aantal keer bedankt heb wil ik het via deze weg ook nog eens doen.
Een arm om je heen, wat Jolanda een klein gebaar noemt, was voor mij een reuze gebaar. Ik heb er veel aan gehad en het gevoel wat door je heen gaat als je maatje, die van buiten zo fit lijkt te zijn maar een kapotte knie heeft, voor je neer gaat na het schieten is verschrikkelijk.
Het moment dat de trailer voorgereden werd en hij 'gebracht' mocht worden vergeet ik nooit meer. Voor de laatste keer zijn deken af, voor de laatste keer zijn beschermers af, voor de laatste keer je paardje samen met je meelopend...
Ik vond het doodeng en Jolanda bleef bij mij. Ze stond er toen mijn paardje viel en ze was er toen ik het even niet meer had.
Dat deed heel goed! Thanks Jolan!
WolinLotte schreef:Hey Jolliegirl! Na jullie verslag van vorig jaar, wilde ik hier ook weer een blik in werpen. Wat een duidelijke en leuk geschreven verslagen!
Ik wilde ook graag de foto's gaan bekijken, maar.. ik zie de linken niet staan!!.....
WolinLotte schreef:Hey Jolliegirl! Na jullie verslag van vorig jaar, wilde ik hier ook weer een blik in werpen. Wat een duidelijke en leuk geschreven verslagen!
Ik wilde ook graag de foto's gaan bekijken, maar.. ik zie de linken niet staan!!.....
Bentley26 schreef:OOh en van wie ben jij dan fan???? Zeker van die jonge slachter Harnold? Heb jij dan die boven je bed hangen? En daar heb ik ook geen foto vanDoe je ook aan ruilen? Spaar ze namelijk allemaal "
QualityHorse schreef:Hoewel ik jullie bezoekjes in het begin echt belachelijk en achterlijk vond,
begin ik steeds meer begrip te krijgen voor jullie interesse hierin. Sterker nog,
ik begin zelf ook wel een beetje benieuwd te worden
Hoewel ik niet meega, omdat ik het gewoon nog steeds wreed vind om als
'uitstapje' naar een slachterij te gaan, neem ik terug hoe ik er eerst over dacht.
Ik kan jullie interesse hierin inmiddels goed begrijpen