Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:22

*schop*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:30

Nog een boktmeeting in het zuiden Verward *LOL*

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:09

Jaah dit is een andere want Anna kon van 21 sept. niet mee snap je?

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 21:38

14 september is goed hoor.
Hoe lang willen jullie de rit maken? want als ik al bijna 1 1/2 uur heen moet en ook weer terug en dan ook nog een rit...dat word wel lang. Of kan dat geen kwaad denken jullie?

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:40

Ik denk dat we het dan het beste tussen mierlo en stiphout in dat het niet al te ver is... we moeten ook aan de pony's denken .... die uit stiphout komen...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:59

Pfoeh, als ik hier aan mee wil doen dan ben ik twee weekenden achter elkaar zoet...
Houd je er rekening mee dat je op 14 september in ieder geval geen paarden kan huren bij Meulendijks? Of wil je geen paarden huren? Bij Van Meijl kan het dan wel

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:46

Ik wil ook wel mee!
~Want ik kan bij die andere ook niej!!
Ik ga dan wel mee op mijn eigen pony, we kunnen bijv. in de stiphoutse bossen ofsoow, daar heb je allemaal meertjes en daar kun je doorheen rijden ensoow en ik ken daar de weg:D!!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:47

Richelle je kan wel mee op Pasja!!!Als je wil

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:55

Ik heb liever niet dat meike op pasja gaat want zij is er egt te groot voor en Pasja is de jongste niej meer.....

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 18:16

Pasja schreef:
Ik denk dat we het dan het beste tussen mierlo en stiphout in dat het niet al te ver is... we moeten ook aan de pony's denken .... die uit stiphout komen...

ja daar zat ik ook al aan te denken, want anders word het wel een erg lange rit.
We gaan geen paarden bij meulendijks huren toch? want dan hebben we het probleem van vervoer weer....
Gezellig dat je meegaat Mybonfire! En Gera betekend jouw berichtje dat je ook mee gaat? (zou wel gezellig zijn hoor )
Weet er iemand een leuk stukje waar je kan rijden tussen Stiphout en Mierlo in? De Stiphoutse bossen ken ik ook heel goed, de lieshoutse ook. Maar dat is weer te ver weg voor Richelle denk ik...of je moet Shanti ergens een nachtje kunnen laten overnachten als je haar mee mag nemen? of is dat geen idee?

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 18:18

MyBonfire schreef:
we kunnen bijv. in de stiphoutse bossen ofsoow, daar heb je allemaal meertjes en daar kun je doorheen rijden ensoow en ik ken daar de weg:D!!

Uhm ik ben bang dat we niet door de meertjes mogen. Deze zijn namelijk kunstmatig aangelegd, omdat de stiphoutse en lieshoutse bossen zo droog zijn. Op de bodem ligt iets dat het water niet doorlaat zodat de meertjes niet niet drooglopen. Als we daar met de paarden doorheen gaan wordt deze laag omgewoeld en is niet meer waterdicht..
Maar goed, dit even ter informatie Haha! Verder wel een hartstikke leuke plek om te rijden.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:50

Lieshoutse bossen ga ik ook altijd rijden, én zwemmen. Super daar hoor.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 19:15

Nathalie schreef:
Lieshoutse bossen ga ik ook altijd rijden, én zwemmen. Super daar hoor.

Hej ik ook! onze stal staat daar tegenaan! Heb je daar nog nooit gezien . Hej maar als we daar gaan rijden heb je helemaal geen vervoer nodig en kan Robin gewoon mee...of wordt dat te lang voor hem?

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:16

Anna, Jij zei dat dat te ver was voor Richelle, maar ik denk dat zei tog niet mee gaat op Shanti want die is nog heel druk, en dan kan ze op Pasja mee en dan is het niet te ver want die staat bij ons op stal in Stiphout, aan de stiphoutse bossen vast ongeveer...ff op reactie van Richelle w88.Haha!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:18

OOhjah en Anna je kan bij de stiphoutse bossen ook nog oversteken, en dan kom je richting aarle rixtel, daar kan je wel door de meertjes, als dat niet zou mogen dan heb ik wel de regels overschreden..Tong uitsteken want ik rijd dar wel doorheen...

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 20:40

MyBonfire schreef:
OOhjah en Anna je kan bij de stiphoutse bossen ook nog oversteken, en dan kom je richting aarle rixtel, daar kan je wel door de meertjes, als dat niet zou mogen dan heb ik wel de regels overschreden..Tong uitsteken want ik rijd dar wel doorheen...

Uhm bedoel je dan niet de lieshoutse bossen? Volgens mij is dat nl de enige maniet om naar Aarle-rixtel te komen via bossen. In dat grote meer daar rijd wel iedereen doorheen met zijn paard ja, omdat sommige niet weten dat het niet mag en anderen niet weten WAAROM het niet mag....maar helaas, daar mag je niet doorheen
Ok als Richelle op pasja meegaat is het idd makkelijker om dan daar ergens te gaan rijden.
Dan hebben er alleen nog een paar mensen geen paard:
Zilverster (Meike)
Spoekie (petra)
Supertygetje (yvonne)
en wilfredlover (jaqueline) alleen als ze die pony niet mee mag nemen.
Sorry als ik nog iemand gemist heb.

Wat doen we hier mee? toch maar pony's huren bij cahama? (sla me nu aub niet dood, want ik zie geen andere oplossing )

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:07

Ik heb mischien nog een ijslander die ik kan lenen maar hij herstelt op het moment van een blessure dus ik weet niet of die dan al beter is..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:08

Je kunt toch gewoon huren bij Cahama? Waarom niet?
Kunnen we dan niet in die bossen daar gaan rijden? Rijd ik ook zo naartoe namelijk.
Alleen dan kan Robin dus niet mee.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:51

Dan wil ik mee! Ik zag namelijk een foto van deze scheet op de website van Manege Cahama

Afbeelding

wat een leuk blesje!! Super! *LOL*

Maar deze arme pony heeft vast geen zin om een twintigjarige te tillen Scheve mond

AnnaBabs schreef:
En Gera betekend jouw berichtje dat je ook mee gaat? (zou wel gezellig zijn hoor

Het lijkt me zeker wel gezellig, maar ik wil eerst even weten wat het gaat kosten om een paard te huren bij Meulendijks voor de boktmeeting van Nuenen/Mierlo/Geldrop/Helmond. Daar had ik me namelijk al eerder voor opgegeven, dus dat gaat voor.. Ik ben niet megarijk, maar als ik die maand nog geld over heb voor nog een boktrit en -meeting dan ga ik mee! Kunnen jullie al wat over de prijzen van de huurpaarden en -pony's zeggen?

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 09:27

We kunnen mischien voor het voetbalveld (stiphout vooruit) afspreken, ik weet niet of er nou mensen zijn die met de trailer moeten komen???
Want daar heb je een parkeerplaatsje maar ik denk niet dat ze daar blij zullen zijn met al de trailers....... Als er mensen met de trailer moeten komen want dat weet ik dus niet.. Ik wacht op jullie reactie Haha!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 09:28

Oh ja Gera,
Dat beestje is wel mager kijk maar naar zijn achterhand...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:18

MyBonfire schreef:
Oh ja Gera,
Dat beestje is wel mager kijk maar naar zijn achterhand...

Tja, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar daar staat Manege Cahama wel bekend om. Hun paarden zijn over het algemeen niet echt goed doorvoed.. Maar schijnbaar is de eigenaar daar over aangesproken en is de situatie nu net wat beter..
Maar ik ben er nog maar een keer geweest en kan er dus niet over meepraten of mijn mening over geven

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 12:21

Idd daar heb je wel gelijk in, maar om dan gelijk maar geen pony te huren daar?
En tja, mijn pony is ook wat ingevallen bij haar flanken enzo, maar ze krijgt toch genoeg te eten hoor!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:13

Jah het is ook wel een beetje de bouw, maar ik weet dat Cahama daar om bekend staat en daarom zei ik het ook..
Maar het wil nog niet meteen zeggen dat ze verwaarloosd worden, want ik vind eerlijk gezegd dat manege paarden er zowieso al wat slechter uitzien, maar dat is ook logisch. Ik vind dat we er toch best kunnen huren.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 15:34

Ok dan stel ik voor om het volgende af te spreken:
We huren voor diegene die geen pony hebben pony's bij cahama (ze hebben ook paarden geloof ik). Het zijn over het algemeen hafjes en die kunnen meestal wel wat meer tillen.
De rest (met paard) komt dan gewoon naar Cahama toe, dat lijkt me dan namelijk het meest handige.
My-Bonfire wij zouden dan bijv bij Stiphout vooruit kunnen afspreken (met diegene die daar verder nog in de buurt staan, maar dat zijn er niet erg veel volgens mij) en dan van daaruit naar Cahama rijden?
De vriendin van mijn oude buurjongen werkt bij Cahama, dus ik zou bij haar eens kunnen informeren hoe het daar werkt. Ik moet daar wel even mee wachten, want ik heb haar nummer niet en mijn ouders wel, maar die zijn nu op vakantie.
Gera, ik weet wel dat een les bij Cahama 5 euro per uur kost, dus ik denk dat huren ook rond die koers zit. We kunnen denk ik het beste op een Zondag gaan, want dan zijn er geen lessen, maar kun je wel paarden huren. Weet er iemand of je die paarden dan ook mee mag nemen naar buiten?

IK hoor het wel, zijn er nog mensen die niet kunnen op 14 september?