Hoi, zou ik ook mee mogen? Vraag me alleen af hoeveel het ongeveer gaat kosten? In principe kan ik elke zondag wel, zal zo ff het lijstje invullen.
Ik ben overigens ook wel te spreken over Ruckert, Heemskerk ken ik persoonlijk niet. Bij Ruckert ga je wel gegarandeerd over het strand, maar er moet wel begeleiding mee daar.
Edit; Naam & boktnaam - Lois - Loiz
Leeftijd - 18 jr
Rijervaring - jaar of 6 jaar?
Op welke dagen/tijden kun je standaard niet - Doordeweeks kan ik niet. Liefst op zaterdagochtend of zondag!
Eigen paard mee - Nee
Met of zonder begeleiding - Geen probleem, vind begeleiding niet erg, alleen is ook prima als iemand de weg weet.
Wil je nog iets kwijt? - Misschien heeft een vriendin ook wel intresse, is die ook welkom, dan vraag ik t namelijk even?
gezellig dat je mee gaat, de kosten zijn 42 euro per persoon (met een manege paard) we nemen geen begeleiding mee want ik ga mee voor de weg grotendeels omdat ik zelf begeleidings ritten doe op manege Heemskerk. ik ga verder niet begeleiden maar gewoon voor de weg dus vandaar haha, wat mijn betreft mag je vriendin ook mee weet niet hoe de andere daar over denken? het wordt op een zondag waarschijnlijk eind maart,
ik hoop het wel! ik heb een vriendin die ook wel mee wilt uit NB ik denk dat iedereen even aan moet geven welke zondagen het beste uit komen..? voor mij maakt het niet uit, om de week ben ik bij mijn vader dus het licht eraan of die mij laat gaan
volgens mij 1 mei mag je niet meer overdag als ik het goed heb maar mij maakt het ook niet zo heel veel uit welke zondag het wordt ik woon er 5 minuutjes vandaan duss..
Eind maart is al over 2 weken.. Zullen we anders zondag de 27e doen? Ik weet niet hoelang zo een rit duurt, volgens mij 2/3 uur ofzo? Dus als we iets van 1/2 uur zouden afspreken, zou wel een mooie tijd zijn. Dat zou moeten lukken toch...?
ik vind zondag de 27ste goed hoor, ja je zal rond 1/2 uur weg moeten want anders ben je te laat terug want het is een 3uurs rit, als iedereen zo spoedig mogelijk laat weten of ze kunne dan kunnen we gaan reserveren
Loiz
Geplaatst: 14-03-11 13:41
Dus,
zondag 27 maart 1/2 uur begin 3 uurs rit 42 euro ?
Ik ga even overleggen!
Loiz
Geplaatst: 14-03-11 15:47
Is een ander weekend echt niet mogelijk? Mijn vriendin kan dit weekend namelijk niet
Mij maakt het niet zoveel uit, maar we moeten wel zeker weten wie er wel en niet gaat.. én de datum moet officieel zijn, anders schiet het ook niet op!
mij maakt het ook niet zo veel uit, ja het moet wel zeker zijn niet dat mensen zomaar niet komen en er wel paarden zijn gereserveerd dat zou zonden zijn