Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabszz

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:30

Gezellig:D nog een nieuwe:D

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:49

Hoi!

Ik heb nu de tijd om mij even voor te stellen (en ook mijn pony), wij zijn ingedeeld in week 7A.

Ik ben Iris, 16 jaar (tegen die tijd 17 jaar) en mijn pony heet Bo, 13 jaar (tegen die tijd 14 jaar).
Momenteel starten we L2, 7 winstpunten en ik hoop binnenkort M1 te kunnen starten. Ik en mijn pony hebben een klein beetje ervaring met springen, met crossen helemaal niet (af en toe springen we een boomstammetje in het bos, maar daar blijft het bij). Hij kan heel braaf zijn, maar ook wel eens 'lastig'. Ach, daar is hij pony voor! :+

Ik heb er echt zin in zeg!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:24

Melanie bakker ofzo zit erbij :)

marjanschut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:37

Sabszz schreef:
Melanie bakker ofzo zit erbij :)

Oke mooi zo, waarschijnlijk heb ik geen mail gehad omdat ze mijn naam fout hebben geschreven. Het is namelijk Melenie en geen Melanie.

SanneLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:57

MDFK schreef:
Ik ga met mijn paardje naar week 7C.
Is ga voor het eerst dit jaar, ben benieuwd.
Ik zou eerst met een vriendin gaan maar die gaat in week 10, want die wou alround en ik niet.
Dus ik ga alleen:)

Leuk! Ik ga ook alleen, net als vorig jaar. Maar het is wel heel erg leuk om zo al een beetje mensen te leren kennen :D !

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:05

SanneLiberty schreef:
MDFK schreef:
Ik ga met mijn paardje naar week 7C.
Is ga voor het eerst dit jaar, ben benieuwd.
Ik zou eerst met een vriendin gaan maar die gaat in week 10, want die wou alround en ik niet.
Dus ik ga alleen:)

Leuk! Ik ga ook alleen, net als vorig jaar. Maar het is wel heel erg leuk om zo al een beetje mensen te leren kennen :D !

Ik ga ook alleen
Ik hoop en denk dat er wel leuke mensen zijn :D

SanneLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:05

Ik zal me nog even voorstellen :).
Ik ben Sanne, nu 15 jaar (tegen die tijd 16, yeah!). Mijn pony heet Liberty en is een grote D-pony merrie van 15 jaar.
We rijden momenteel L1 dressuur, gaan B springen starten en we zijn nog niet officieel gestart met cross. M'n pony is hardstikke lief, en in de omgang echt geweldig en goudeerlijk, maar met het rijden kan ze behoorlijk moeilijk zijn. Ze heeft alweer een tijd geleden een scheurtje in haar colleteraalbandje gehad, maar daarvan is ze gelukkig weer helemaal hersteld.
We doen samen heel erg ons best, en het gaat steeds beter. Vorig jaar met de zomerinstructieweken heb ik ervaren hoe leuk mijn pony het vindt om te crossen en hoe blij we daar samen van worden, dus daar wil ik zeker mee verder!

Dit jaar ga ik naar week 7 B en ik heb er ongelooflijk veel zin in! *\o/*

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:09

Indd ! :D
Gewoon gezellig houden.
Maar zit heel week 7 bij elkaar ?

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:02

Hallo !!

Ik kom me ook even melden :P
Ik heb me net ingeschreven voor week 7A, weet alleen nog niet of ik erin zit. 2e keus is week 06.
Hoelang duurt het eigenlijk voor je een mail terug krijgt?
Ik zal me ook nog even voorstellen, ik ben Lianne en ik ben nu 15 maar word 22 Juli 16 (Dus de laatste dag van week 7A! :o )
Ik ga samen met mijn pony Libelle, een 8 jarige arrogante merrie. Ze is een grote E-pony van 1.54 hoog (foto's staan op mijn profiel ;))
Met haar vorige eigenaresse heeft ze M2 dressuur gelopen, spring ervaring heeft ze amper omdat de vorige eigenaresse meer bezig was met dressuur.
Toch kan ze het wel, als ze er in ieder geval zin in heeft en niet de kans er langs te gaan! Ze heeft nog niet geweigerd bij me dus ik heb goede moed :(:)
Verder rijden wij ook voornamelijk dressuur, we zijn gestart in de B maar door gebrek aan vervoer zijn we pas op 2 wedstrijden geweest :+ . Daardoor zit ik ook pas op de 4 winstpunten haha! Buitenrijden vinden we allebei hartstikke gaaf! Dus daar kijk ik naar uit en natuurlijk naar de spring en cross wedstrijden!
Want ik ben gek op springen <3 !

Nou nu afwachten in welke week ik kom, ik ga wel alleen dus hopelijk leer ik hier wel wat mensen kennen ik heb er nu al zin in! :D

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:30

salatiga1995 schreef:
Hallo !!

Ik heb me net ingeschreven voor week 7A, weet alleen nog niet of ik erin zit. 2e keus is week 06.
Ik zal me ook nog even voorstellen, ik ben Lianne en ik ben nu 15 maar word 22 Juli 16 (Dus de laatste dag van week 7A! :o )
Ik ga samen met mijn pony Libelle, een 8 jarige arrogante merrie. Ze is een grote E-pony van 1.54 hoog (foto's staan op mijn profiel ;))
Met haar vorige eigenaresse heeft ze M2 dressuur gelopen, spring ervaring heeft ze amper omdat de vorige eigenaresse meer bezig was met dressuur.
Toch kan ze het wel, als ze er in ieder geval zin in heeft en niet de kans er langs te gaan! Ze heeft nog niet geweigerd bij me dus ik heb goede moed :(:)
Verder rijden wij ook voornamelijk dressuur, we zijn gestart in de B maar door gebrek aan vervoer zijn we pas op 2 wedstrijden geweest :+ . Daardoor zit ik ook pas op de 4 winstpunten haha! Buitenrijden vinden we allebei hartstikke gaaf! Dus daar kijk ik naar uit en natuurlijk naar de spring en cross wedstrijden!

Nou nu afwachten in welke week ik kom, ik ga wel alleen dus hopelijk leer ik hier wel wat mensen kennen ik heb er nu al zin in! :D

Leuke pony zeg ! :D
Wat is joun E-mail adres dan kan ik miss ff kijken als je er bij zit ;)

gr

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:36

anoukadema schreef:
salatiga1995 schreef:
Hallo !!

Leuke pony zeg ! :D
Wat is joun E-mail adres dan kan ik miss ff kijken als je er bij zit ;)

gr

Dank je wel! mijn e-mailadres is atve@tiscali.nl
Maar ik heb hem pas om 22.45 verstuurd, dus ik denk dat ik aan de late kant ben ;( las in andere topics dat heel veel al vol is!

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:44

Je staat er niet bij ;(
je was indd een beetje laat, ik heb me al om 9 uur opgegeven.

Sorry.. maar miss krijg je nog mail dat je er toch bij kan of reserve staat ;)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:47

anoukadema schreef:
Je staat er niet bij ;(
je was indd een beetje laat, ik heb me al om 9 uur opgegeven.

Sorry.. maar miss krijg je nog mail dat je er toch bij kan of reserve staat ;)

Ja ik kreeg en las ook pas vandaag de Paardensport dus .. :Y)
Maarja ik hoop dat ik er bij kom, anders kijken of ik nog andere weken kan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:53

Leuk dat er al een stel in dit topic is! :)

Ik kom trouwens ook alleen. Maar dat was ik vorig jaar ook, en heb daar veel hele lieve meiden leren kennen! Komt vast wel weer goed. Ik heb er nu al zo veel zin in, en 't duurt nog wel een tijdje! =P

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:21

Hee!
Mag ik me hier ook melden?
Als het goed is zit ik bij week 7A, de allround week dus. Ik had me pas gisterochtend opgegeven,
naar had smiddags wel een mailtje gekregen met dat ik erbij zat. alleen ik heb geen lijst met namen
bij dat mailtje gezien?

Nouja, ik ga vooral voor de dressuurlessen & gezelligheid. Van de springlessen verwacht ik maar
niet teveel, omdat mn pony gewoon ontzettend lastig is met springen en liever voor een hindernis
stil staat dan erover heen gaat :')

Ik heb er wel ontzettend zin in zeg! Hoop alleen dat er geen fout is gemaakt.
Want een meisje die zich donderdagochtend om 7 uur al had opgegeven,
had een mailtje gekregen dat ze op de reservelijst staat.. Terwijl ik een dag later was met opgeven.
Overigens kreeg ze dat mailtje volgens mij net nadat ik mn mailtje had gekregen dat ik er wel bij zat..

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:04

Mag ik ook meepraten?
Sta op de reservelijst :o

Ik ben Belinda en met 14 jaar, ik heb een New Forest pony van 7 jaar (als ik mee ga, dan 8). Hij is 1,45 hoog.
Ik heb 7/8 jaar rijervaring en rijd geen wedstrijden. Met Elco doe ik vanalles, dressuur, springen
buitenrijden etc. Ik kom vooral voor de cross. Hier heb ik zelf wel ervaring in maar mijn pony nog niet.
Ik sta samen met een vriendin op de wachtlijst die ook een Forester heeft. Mijn pony heb ik al 4 jaar
en rijden onderling L1 + 2 en BB springen, we hopen dit jaar een start te maken in de B onderling springen
en officieel te gaan starten. Ik ben zelf nog nooit op het KNHS centrum geweest en weet dus ook niet hoe het
daar gaat. :o

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Laatste foto zijn wy de linkse, met ons scapa setje <3
(bright red, met taupe-red vliegenmutsjeeeeeeee)

MSN: Belinda-bloemetje@live.nl

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 16:11

Ik zie net op de KNHS site dat ze maandag tot vrijdag open zijn haha
dus ik moet denk ik wachten tot maandag of ik ergens nog bij zit, hopen dat ik nog ergens kan!
Gelukkig maar dat er 5 weken voor allround pony's zijn! Heb ik toch wel een kans dat ik mee kan? :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:58

Hallo,

Heb me ook opgegeven, voor 7C sgw paarden t/m 20, sta helaas nog op de wachtlijst ;(
Maar ik zal me alvast even voor stellen, heb er goede hoop in dat ik toch nog mag haha :P

Ben Sarah, dan 20 jaar, studeer rechten in Groningen.
Ik ga als goed is op kamp met Beat-it 5 jarige KWPN merrie, mag ik mee L1 dressuur in B springen en L stg in de sgw!
Kamp is voor ons een opwarmertje naar het NK voor jonge eventingpaarden en een 4 daags dressuurconcours waar ik hoop overstap naar de M1 te gaan maken dan :D
Maar goed eerst maar eens kijken of ik naar het kamp mag hahah!

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:20

Wat jammer dat jullie op de wachtlijst staan! :(
Hopelijk kunnen jullie nog wel mee!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:13

Iris_10 schreef:

Ik hoop het ook echt lijkt me echt heel gezellig!
Maandag krijg ik waarschijnlijk te horen of ik op de wachtlijst sta, ik laat het jullie dab gelijk weten! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:03

Zou leuk zijn als je ook mee kunt! =]

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 16:39

Iris_10 schreef:

Ja ik hoop natuurlyk ook heeel erg dat ik mee mag.
Als ik kom kom ik met een vriendin & een meisje dat ik ken
gaat (ongevraagd) ook mee.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 16:51

Ik ga ook naar week 7c Ik sta als 3de op de wachtlijst dus met een klein beetje geluk zit ik er bij!!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 16:54

Als ik erbij zit kom ik wel en niet in me eentje het zoontje van mijn baas gaat ook maar die zit in 7A en een stuk jonger is wel gezellig maar je hebt een hoop andere tijden qua rijden en hij is 7 jaar jonger dus ook niet echt mijn ding om mee om te gaan hahaha :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 16:54

wanneer heb jij je opgegeven arabicqueen? kan ik namelijk beetje afleiden hoe ik ongeveer sta hahah :P