Ik heb gelukkig een hele grote auto Lang leve de peugeot 307 break!!
Succubi
Geplaatst: 16-01-11 19:40
Yvie_Juudje schreef:
Houd je er wel rekening mee dat je donderdags je trailer nodig hebt Dan moeten alle spullen er weer uit
Daar had ik helemaal niet aan gedacht .
Vorig jaar had ik het hoognodige in de kastjes gelegd en de rest nog in de auto... eigenlijk heeft bijna alles gewoon in de auto gelegen gezien ik het niet nodig had
Een auto is inderdaad ook wel handig, ik kan het alleen mijn ouders niet aandoen om een week zonder auto te zitten Ik red me vast wel met de trailer als we donderdag weg gaan gooi ik het gewoon in de stal ofzo. Weet iemand eigenlijk welke instructeurs we krijgen of is dat nog niet bekend?
Ik heb me opgegeven voor week 4B of week 2. Hoop dat ik er nog ergens bij kan. @ Heleen, Heb je net ingevoerd voor het springen van 30 januari. (ik doe secretariaat vd SPA)
heleenxx
Geplaatst: 17-01-11 00:19
He, wat toevallig, JJ! Leuk! Ik heb nog nooit bij jullie gesprongen. Ben benieuwd. Doe je zelf ook mee?
Ik denk dat ik gewoon maandagochtend vroeg ga. Het idee bevalt me gewoon niet om Olivier daar 's middags neer te zetten en hem pas de volgende morgen weer te kunnen bezoeken. De enige reden om al op zondag te gaan is om een knappe stal te kunnen reserveren voor hem, met een buitenluik. Maar misschien wil een van jullie die alvast voor me reserveren dan? Ik vertrek dan gewoon maandag al om 6 uur, dan ben ik er rond 8 uur wel.
Slapen op de slaapzaal is ook gezellig hoor. Lijkt me leuker dan alleen in een caravan, eigenlijk. Petra, ik heb ook nog erg goede herinneringen aan het afgelopen jaar
Ik rij zelf in de B mee. Als ik er nog bij kan wil ik graag op doktersverklaring een box met luik. Anders moet Uniek op mot want zonder buitenluik kan ze niet op stro staan.
Doen we ook iets leuks qua shirts? Op het algemene topic gaat de vraag al. Gaan we daar in mee of doen we via dit topic iets? Mij lijkt een shirt eerlijk gezegd wel erg leuk Stiekum toch een penny?