Als mensen mij nu hun woonplaats geven dan kan ik iets zoeken wat zo goed mogelijk in het midden ligt?
Malima
Geplaatst: 03-01-11 10:56
hey, ik zie het topic nu pas
Opzich lijkt mij Almelo wel leuk! Dit is voor mij 1 uur en 27 minuten.
Als in onderweg steph weer zou oppikken ben ik 1 uur en 38 minuten onderweg, dus maar 9 minuten langer, dus dat kan ook prima en 1,5 uur vind ik opzich ook helemaal geen probleem
Nahja voor mij maakt het echt niet uit of ik nu 1 uur of 2 uur in de auto zit als ik er dan toch in zit. Ik zie wel wat het wordt.
Steph86
Geplaatst: 03-01-11 11:15
Ik meld me ook, misschien gaan [***] en ik ook wel mee. Hangt er een beetje vanaf wanneer het is en waar. Ondanks dat ik zelf niet hoef te rijden, heb ik geen zin om uren in de auto te moeten zitten.
van de mensen waar de woonplaats onder de avatar stond heb ik die genomen, van sommige heb ik het uit het topic of via pm.
Utrecht is niet geschikt. De noorderlingen rijden dan het verste. Almelo is ook niet echt geschikt, de veel rijden meer dan 150 km en een paar meer dan 225 en een enkeling 325.
Nu heb ik Apeldoorn geprobeerd. de meeste rijden tussen de 100 en 140 km met een enkele uitschieter naar 170 en een enkele onder de 100. Ik denk dat als we iets kunnen vinden wat rondom Apeldoorn ligt of een km of 10/15/20 ten Noord Weste van Apeldoorn we het beste verdeeld zitten voor iedereen.
Dit is in apeldoorn en denk ik leuk voor de kinders?
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 13:02
En wat betreft de kindjes die varieren bij ons in het topic ook nogal erg verschillend misschien dus iets bedenken wat en voor ons de mama's in spe maar ook voor alle kindjes leuk is...
Dierentuin denk dat dat voor alle kindjes wel leuk is...
Hmm best nog wel moeilijk toch , dacht we zijn er wel zo uit hahah
Suzanne F.
Geplaatst: 03-01-11 13:03
vonneke schreef:
Suzanne, jij woont wel het meest centraal van iedereen zag ik
Ja handig he? Ik zou ook altijd in het midden van het land willen blijven wonen. Erg makkelijk.