dus de 18e is ook nog een optie Fleur wist nog niet of ze kon maar zou het checken dus wie weet zien we elkaar wel heel snel.... hahaha kunnen jullie mijn mooie gips nog zien!
De 18e december is er als een extraatje bijgekomen omdat we allemaal zo'n zin er in hebben.
Qua data uit de OP lijkt 29 januari het goed te doen! Leuk leuk!
Vervelend meiden dat het zo'n afstand is voor jullie! Ik ben ook altijd de sjaak geweest bij meetings, moest altijd meer dan 1,5/2 uur rijden en ik was altijd alleen vanuit het zuiden. Gelukkig vind ik auto rijden niet erg, dus ik ben stiekem wel een beetje blij met EHV, is voor mij zo te doen! Heerlijk!
Ik heb nog nooit zo gemeet. Heb wel eens een bokker gemeet ivm kijken naar een paardje maar zo met meerdere ter gelijk nog nooit..... vind het wel spannend een grote blind date
Grotere meetings heb ik wel al gehad. Boktvriendin van me woont op 2,5 uur rijden. op 1 september is ze getrouwd en ik was haar getuige. Komende zondag is ze jarig, dus dan ga ik er ook weer heen. Met de trein heeft geen zin, is nog langer en duurder als met de auto. Moet er wel wat voor over hebben haha. Gelukkig vind ik auto rijden niet erg en heb ik een aantal nieuwe cd's die ik dan mooi kan luisteren!
Ik kan niet op 18 december... 29 januari hou ik onder voorbehoud, ik hoop dat de opa van m'n vriend zijn verjaardag dan de week ervoor doet of overdag ofzo... dan kom ik 's avonds naar EHV.
Ik kan op zaterdag trouwens pas na 13 uur naar paard omdat hij daarvoor nog een half uurtje loopt met een (gehandicapte) lesser. Is elke zaterdag zo.
Ik ken ondertussen een heel aantal mensen van bokt. Ook mensen die gewoon bij mij om de hoek wonen maar waar ik nog altijd mee mail/msn ofzo. Met iedereen blijven afspreken als je werkt wordt lastiger . Een boktvriendin waar ik wel regelmatig mee afspreek die woont op 35/40 minuten bij mij vandaan. Voor de rest wel een hoop leuke contacten. Maar qua meetings valt het wel mee eigenlijk.
Ik ken ook een heel aantal leuke Boktmensen vooral een leuke groep van een vast topic dat al jaaaaren loopt. En van nog een HK-topic, daar zijn ze ook leuk maar daar ken ik niet iedereen IRL.
moi22
Geplaatst: 07-12-10 12:34
Zo heb m toch maar even ingevuld onder voorbehoud dat m coschappen niet mee veranderen. 22 januari ga ik op wintersport en de week erna kom ik pa 'savonds terug. 18 december ga ik Sinterklaas vieren met mijn diergeneeskunde vrienden. Heb ik nie bedacht want vind het belachelijk maar omdat ik iedereen al zo lang niet gezien heb doe ik toch maar mee.
Biesje als we allebei kunnen kunnen wij carpoolen.
moi22
Geplaatst: 07-12-10 12:38
Ik ken maar 1 bokker irl behalve de mensen die ik eerst kende voor ik ze op bokt tegenkwam en dat is ffortuna .