Western rij ik al dus misschien kan poown mee Moet het wel te doen zijn wat afstand betreft.
Akecheta
Geplaatst: 08-02-11 10:51
Westernles is zeker leuk. Ik heb vorig jaar een proefwesternles gehad. Moest wel heel erg wennen aan het tempo. Ik ben een paard gewend wat lekker doorstapt en pit heeft, deze merrie Ben overigens niet verder gekomen dat een half uur stappen. Heb dus niet echt westerntalent Ik heb proefles gehad bij White Socks Stables, in Huis ter Heide. Je kan daar ook een arrangement boeken met rijles en eten (eten zag er mjammie uit!). Heb alleen geen idee wat het kost. Ik geloof dat ze daar ook iets van paardencoaching doen, dus er zijn meerdere dingen te doen dan alleen maar rijden. Prachtige prachtige stal overigens.
Je mag altijd eens op Sweet komen rijden als ze weer wat liever is hoor, dan heb je echt geen paard. Maar zoiets lijkt me wel leuk, stukje zonder en stukje met paard op een dag.
Helaas doet die site het nooit. Ben daar twee jaar geleden voor het eerst geweest, had toen een vriendin een westernles cadeau gegeven. Ook toen deed de site het niet. Eigenlijk heel vreemd, want de locatie en hele opzet van die stal verdient eigenlijk wel een mooie website. Ik zou een keer daarnaar toe kunnen rijden, vragen naar alle mogelijkheden en prijsindicatie, en meteen wat foto's kunnen nemen, zodat iedereen een beetje een idee heeft. Is dat wat?
DiaBelle
Geplaatst: 08-02-11 19:22
Ik vind het meeten ook wel een heel erg leuk idee!
Ik kom alleen uit Zeeland, volgens mij Coydog en Marja ook, maar dan is Drenthe wel heel ver weg.
Paardrijden zou ik heel erg leuk vinden, dan wel op een paard met een "maatje meer" En dan wel een brave sjokker.
Grz Sabina
RTM
Geplaatst: 08-02-11 19:25
Huis ter Heide ligt toch wel aardig centraal volgens mij? Bij Zeist...
Pien_1