Ja, natuurlijk hebben ze daar ook treinen...maar voor de één komt de benzine naar Belgenland er nog bij en voor de ander de treinkosten. Denk ook wel dat je bij die 50 euro nog wel 40 kan optellen daarvoor...of we moeten met meerdere in een auto gaan....
Deze villa van 85 m² beslaat 2 etages en beschikt over 4 slaapkamers, een badkamer bad, een badkamer met douche en toilet en een apart toilet. 18/3 tot 21/3 8persoons 329. Oostduinkerke aan zee.
Ohh zie ik net dat in dit topic weer leven is en dat jullie gelijk weer wilde plannen hebben!!! Nou zoals jullie vast wel verwacht hebben ik ben helemaal voor
nee heb geen stage meer maar wel druk met het verslag, met school (moeten 4 of 5 evenmenten organiseren) en ons mini onderneming project en tis allemaal beetje veel momenteel
Nieuw meetingtopic zie ik, ik ga 'm zo even doorlezen. Meeting lijkt me wel weer leuk, ik doe alleen niet aan huisjes ed. (helaas) ivm kosten - IJsland en de rest kost me al genoeg. Een dagje-nachtje meeten vind ik leuk, een weekend/week gaat 'm niet worden. Maar als 't voor april is dan ben ik erbij. Hoop ik.
Nessa
Geplaatst: 06-12-10 19:36
ik zit natuurlijk wel dichterbij de Belgische grens (13 km en dan ben ik de grens over ) hier meeting mag ook, scheelt weer in kosten. vind het ook prima om mensen vanuit tilburg station op te pikken en verder te rijden (ik kan 4 personen kwijt, maar dan moet er ook nog bagage in he... hmm, dat wordt wel lastiger )
waar woont Saar eigenlijk? Die website op het profiel zegt Merksplas. Dat is 30 km vanaf mij. Die eerste waar San mee kwam, haan aan zee ofzo, dat is vanaf mij nog dik 2 uur rijden
Saar, weet jij geen leuk park in de buurt? Met huisjes ofzo?
Alasse
Geplaatst: 07-12-10 11:26
Neej zo goed kan ik me daar nog niet orienteren... (ben ik zowiezo hopeloos in) We zitten wel op 15min van de nederlandse grens dus net over de grens is voor mij ook geen probleem. Ik weet wel een camping maar ik weet niet of daar echt wagens te huur zijn...
Ok, noem es wat Nederlandse plaatsen wat voor jou haalbaar is. Dan kunnen wij wel even googlen of er een park in de buurt zit.
Alasse
Geplaatst: 07-12-10 11:43
Dit zit ook in de buurt; http://www.lilsebergen.be/ Maar ik zag net dat het of een tent of een caravan of een tipi (:') ) en maar max voor 5 personen was.
Alles is haalbaar als het maar niet te ver over de grens is, ik heb even een printscreen gemaakt, momentje...