Ik stem ook voor zonder aanhang. Datum maakt niet heel veel uit, heb niet veel bijzonders in Januarie. Ga wel naar paard&zo, althans is de bedoeling. Voorkeur voor zondag, kan ik de hele dag. Bij zaterdag, graag ruim van te voren door geven, kan ik vrij vragen, anders kan ik alleen 's avonds.
lisje90
Geplaatst: 24-12-10 00:33
Dames dames, het wordt echt hoog tijd een datum te plannen! Sowieso een zondag als ik de reacties lees, wie durft nog meer een gooi te doen?
Zondag 6 februari misschien? Dan heeft iedereen lijkt mij ruim voldoende tijd om vrij te vragen indien nodig.
6 Feb. is voor mij even afwachten. Ik ben 3 Feb. jarig en dan vieren we vast in dat weekend mijn verjaardag. Maar weet nog niet of het de zaterdag of de zondag wordt.
Nee Mies, 2 Feb is op woensdag, 3 Feb dus op donderdag. 6 Feb is op de zaterdag, dus in dezelfde week. Vind het vrij logisch dat Hester en ik het hoogstwaarschijnlijk in dat weekend vieren, door de weeks is dat bij ons gewoon erg lastig. Iedereen is dan aan het werk en moet 's ochtends weer vroeg. Daarbij komt ook nog dat mijn nichtje 2 Feb jarig en mijn oom 3 Feb, dus die zullen het dat weekend ook wel vieren.