Ik ben dit weekend in Eindhoven ivm de verjaardag van mijn moeder. Ik houdt het topic in de gaten, mocht er een andere datum komen en ik kan wel........
ik zat er vandaag ook al aan te denken.. zag het toevallig in mn agenda staan maar gaan we dit weekend nu meeten? want anders blijven we het steeds verzetten als we weer een nieuwe datum voor volgend jaar moeten verzinnen?
Sorry, lees het nu pas! maar ede is voor mij wel 2.5uur reizen met het ov.. auto krijg ik sowieso niet mee dan.. dus om dan vroeg ergens te zijn is wel moeilijk.. en ook best wel duur (alleen al 30euro voor het reizen kwijt)..
Haha, dat zal het zijn.. het staat zo stom! Ben benieuwd of er nog iets is..
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-10 15:53
hmm zit een beetje rond te kijken maar er is niet zo heel veel.. ja opzich wel mar van die onbekende paardenhouderijen.. ik heb wel een fokkerij van arabieren gevonden dat volgensmij 1,5 u bij jou vandaan is (rijssen) arabian fantasie http://arabianfantasie.nl/index.php is dat wat?
als ik vanmiddag thuis kom zal ik wel even kijken! Ben nu onderweg naar een markt waar ze ook een paardenkraam moeten hebben, zien of we nog wat scoren kunnen :p kijk zo dus wel even
Ik kan hun ook niet vinden, ook niet in topics die over hun gaan.. weet alleen dat het erg vriendelijke mensen zijn, hele mooie paarden en veel mensen daar al van een rondleiding hebben mogen genieten.. Denk dat het dan maar via de gewone mail moet..
Ik kreeg net een mail terug van arabian fantasie! Het is mogelijk om daar een rondleiding te krijgen en ook oo een zondag! Ik heb de 19e doorgegeven omdat dat ook de afgesproken datum was.
Nog steeds mensen die dan kunnen? Ik Caroline Sonja?
Ok we zijn dus in ieder geval met zn 3en haha.. Als de anderen het ook vandaag even kunnen laten weten? Ik heb doorgegeven dat ik dat vandaag door zou geven met hoeveel personen we zijn..