Ik moet morgen ff checken voor de data! Agenda ligt beneden en daar staan de concoursen in! Aankomend weekend en het weekend daarop kan ik sowieso niet!
Persoonlijk vind ik dat de echte kerstmarkten in Duitsland zijn. :d Dat is niet eens helemaal persoonlijk trouwens.
Berlijn is in mijn ogen te ver weg voor een dagje. München al helemaal. Keulen is heel leuk, mooie stad. Ze hebben een chocolademuseum. Maar daar hadden we het niet over. Düsseldorf is ook leuk, maar Keulen vind ik als stad wel leuker denk ik. De kerstmarkten verschillen in mijn ogen niet zoveel van elkaar. Oberhausen is een héél groot overdekt winkelcentrum waar je leuk kunt winkelen (maar dat kun je in de stad van Keulen en Düsseldorf ook wel denk ik, ik ben daar nog nooit geweest met de bedoeling om te shoppen). De kerstmarkt ligt naast het centrum, daar ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niks over zeggen.
Oberhausen is het dichtste bij, volgens mij is dat vanuit Nijmegen ongeveer een uur rijden.
Ik zou zelf kiezen voor Oberhausen, met als hoofdreden dat ik daar nog nooit naar de kerstmarkt geweest ben. Daarnaast is het gewoon een leuk overdekt winkelcentrum, dus je kunt je er ook vermaken als het weer tegenvalt, en het is het dichtste bij. Maar ik ben benieuwd waar jullie voorkeur ligt.
Kijk, Lisa is een kenner haha! Als ik jou zo hoor is Oberhausen idd het leukst. Maar misschien is het handig om eerst te gaan kijken wat zoiets kost, want stel dat veel het te duur vinden, dan kunnen we nog een ander plan maken!
je hebt gem zo'n 8 uur vrije tijd.. van 10-11 ochtend tot 18.00 avond.
toevallig Dieuw! maar is dat niet vanuit jou provincie zegmaar?
connexxion heeft opstapplaatsen door heel Ndl
MonaLieske
Geplaatst: 03-11-10 21:46
4 en 5 december vallen sowieso af.
Als we met conexxion gaan (wat Marije postte) zijn de reiskosten ongeveer 20 euro per persoon toch? Maar dan moeten we wel echt op tijd kaartjes kopen en is last moment afhaken geen mogelijkheid meer!