Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tempus schreef:iemand enig idee welk treinstation daar kort bij ligt? Kan ik al eens beetje snuffelen naar transport mogelijkheden
Menino schreef:Jup, utrecht centraal is best te doen naar de Meern, utrecht terweijden is nog dichterbij, maar dan moet je overstappen wat eigenlijk de moeite niet echt waard is...
Kan je evt. met Scoobie op komen halen, maar dat moet je ook maar willen![]()
... Ik zou Fieke meer vertrouwen
Menino schreef:klopt, is het dichtste bij.... jaarbeursplein is wel te bereiken met de auto Fieke
Dan moet je vanaf stationshal (waar je aankomt met de trein) wel een lange gang doorlopen, en een roltrap af, is wel 5/10 minuten lopen ofzo... Maar is niet zo'n ramp denk ik....?
Menino schreef:Wok is een stukje rijden; Maarssen... Maar is te doen.
Wat we ook wel eens doen is heel veel pizza's bestellen en dan pakken wat je lekker vindt, of gourmetten (of bbq, maar gezien het seizoeniig bestellen we gourmet/bbq bij zelfde adres) of chinezen oid (maar daar ben ik zelf niet zo weg van).
Maargoed, uit eten is mss ook wel weer leuk... Dus jullie mogen 't zeggen
Menino schreef:trouwens, soms komt wel alles tegelijkertijd.... echt karel utrecht tango.
de grond waar de hondenschool opstaat is verkocht aan 1 of andere projectontwikkelaar en dat houdt in dat mijn moeder voor 1 januari (!!!!!!!) eraf moet en alles afgebroken moet worden. Dus de meeting kan ook niet echt doorgaan daarzo denk ik, rn nouja... 't is gewoon ingelofelijk poedersuiker, want mn ma heeft nu dus binnen 6 weken geen werk meer en moeter weer helemaal vanaf 0 beginnen