Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Motje11 schreef:Ik meld mij ook even als halsriemrijder.
Ik ga niet mee met met de buitenrit, maar zou het wel leuk vinden om een keer een evenement met alle halsriemrijders te organiseren. Ik denk bijvoorbeeld aan dressuurproefjes, springparcours, obstakel- of behendigheidsparcours. Misschien zitten hier ook western-neckrope rijders tussen die aanvullende leuke ideetjes hebben uit de westernsport. TREC oefeningen (TREC mag je nu al met de halsriem aan meedoen). Misschien clinics van kundige halsriemrijders. Het lijkt me leuk de verschillende stijlen te zien en ervaringen uit te wisselen.
Motje11 schreef:Wat voor activiteiten zouden jullie nog leuk vinden?
Ik zit een beetje met het dillemma dat ik het leuker zou vinden om er geen wedstrijd van te maken, maar gewoon ervaringen uitwisselen en verschillende stijlen zien.
Maar zelfs een eierrace of iets dergelijks is al een wedstrijd. Nou ja, misschien met heel kleine prijzen zoals een zakje paardensnoepjes of een reep chocola, dan is het toch om de aardigheid.
ikenindi schreef:Motje11 schreef:Wat voor activiteiten zouden jullie nog leuk vinden?
Ik zit een beetje met het dillemma dat ik het leuker zou vinden om er geen wedstrijd van te maken, maar gewoon ervaringen uitwisselen en verschillende stijlen zien.
Maar zelfs een eierrace of iets dergelijks is al een wedstrijd. Nou ja, misschien met heel kleine prijzen zoals een zakje paardensnoepjes of een reep chocola, dan is het toch om de aardigheid.
voor die reep chocola doe ik mee![]()