Ja dat weet ik dus nog niet, ik zal het er met haar eens over hebben
misslauie
Geplaatst: 09-10-10 01:28
helaas meiden, ik heb zo goed als elk weekend in december al iets geplanned... ik zou graag mee doen maar sla dit keer over, anders moet ik later afhaken en dat kan niet i.v.m. lootjes trekken...
silby
Geplaatst: 09-10-10 08:57
silby schreef:
Mij maakt het niet uit of het op zat. of zon. is
Jaa ik heb er ook weer zin in Corin
Zat zo even naar de verjaardagen hier te kijken en voor mij is het toch wel handiger als het op zondag is hangt wel van de datum af!
Nou, maar weer even een upje... Het word dus 4 of 5 december? Mij maakt het niet uit, zie wel dat de meesten op Zaterdag kunnen ipv Zondag... Wanneer gaan we de knoop doorhakken?
Mij maakt het beiden niet uit Al gaat mijn voorkeur naar zaterdag ivm school op maandag en het vieren van Sinterklaas op zondag met de familie, al zou ik daar niet persé bij hoeven zijn!
Ach, het maakt mij ook eigenlijk helemaal niets uit Ik had eigenlijk voorkeur voor de zaterdag maar het maakt eigenlijk ook geen fluit uit, rijd toch heen en weer op 1 dag.
En de meiden snappen er toch nog niets van, tenminste mischien wel cadeautjes tijd maar niet of het op de juiste dag is ofzo.
Nou, na even goed nadenken en omdat er meerdere afspraken binnenlopen, hak ik zelf de knoop maar door en word het Zondag 5 December... Opgeven/afmelden kan nog tot en met Maandag, Dinsdag worden de lootjes getrokken..