TFFG gaat wéééér meeten [besloten]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: TFFG gaat wéééér meeten [besloten]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 22:32

Ik voel me verantwoordelijk over jullie omdat ik ouder ben. Kijk ik weet dat ik best voor mezelf kan zorgen en jullie misschien ook wel hoor! Maar ten eerst mag je nog niet uitgaan, en als er dus wat gebeurd en ouders moeten ingelicht worden ofzo dat zie ik niet zitten. En sowieso niet als mensen niet zeggen dat ze uit gaan tegen hun ouders.
Dus daarom :Y) ( haha nu weet ik ook hoe mijn mannelijke vrienden zich voelen als ze me weer eens nie alleen naar huis willen laten gaan)

Wanneer maakt mij niet uit, maar liever als school weer is begonnen, want ik moet even geld hebben enzo :=

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:46

Huhhh hoe bedoel je "Maar ten eerst mag je nog niet uitgaan"? Als ik gewoon mee mag is dat toch helemaal niet zo?

Ik snap op zich wel wat je bedoelt hoor maar je bent dan toch eerder met 'vriendinnen' dan met je kleine zusjes ofzo. Of tenminste ik weet niet of jij de jongere hier eerder als kleine zusjes ziet hahaha.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:00

IsabelvS schreef:
Hmmm nou ja hier heb je niet echt veel problemen met binnenkomen maar we zijn wel met veel. Misschien kunnen we ook iets doen zoals de parade (maar dat is bijna afgelopen), daar zit ook een leeftijd bij.

Shoppen is wel leuk maar wel een beetje stom misschien ok alweer te doen :P:

Ik wil niet heel banketstaaf zijn hoor maar als de min leeftijd 18 is kom je echt niet zo makkelijk binnen. :')

En shoppen vind ik primaaa, is toch ook harstikke leuk?!

_Micha_ schreef:
Ik voel me verantwoordelijk over jullie omdat ik ouder ben. Kijk ik weet dat ik best voor mezelf kan zorgen en jullie misschien ook wel hoor! Maar ten eerst mag je nog niet uitgaan, en als er dus wat gebeurd en ouders moeten ingelicht worden ofzo dat zie ik niet zitten. En sowieso niet als mensen niet zeggen dat ze uit gaan tegen hun ouders.
Dus daarom :Y) ( haha nu weet ik ook hoe mijn mannelijke vrienden zich voelen als ze me weer eens nie alleen naar huis willen laten gaan)

Wanneer maakt mij niet uit, maar liever als school weer is begonnen, want ik moet even geld hebben enzo :=

Ben ik het met je eens, al mag ik wel gewoon uit er is dikke kans dat ik ergens niet binnen kom.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:07

Idd ik denk dat ik dat ook wel heb Mich :j

Kortommmm uitgaan wordt niks, ik vind Jori's idee tot nu toe het beste haha :D

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:14

Lisa ben je wel is in Amsterdam uit geweest?

Trouwens daarom zei ik ook iets van festival maar okee blijkbaar willen jullie dat niet :P Nou ja ik ga sowieso party hardy met Elja in oktober *\o/*.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:17

Nope, aangezien ik geen 18 ben :+ .
Waarom wil je zo nodig uitgaan?

Ik heb Joor's idee even gemist, even teruglezen.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:17

Nee maar ik bedoel dat het dan ook heel anders kan zijn. Oooh ik wil helemaal niet per sé uit ofzo hoor :') Leek me alleen wel leuk een festival ofzo.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:19

jori_X schreef:
Ik stem toch eerder weer voor shoppen dan stappen :j

Wat natuurlijk ook nog een optie is winkelen op een koopavond en daarna wat drankjes doen in een café/ kroeg!

Jaa dat lijkt me leuk en dan Rotterdam inderdaad :j

IsabelvS schreef:
Nee maar ik bedoel dat het dan ook heel anders kan zijn. Oooh ik wil helemaal niet per sé uit ofzo hoor :').

Ja, overal is het anders dus dan kan je toch niet roepen dat je uit wilt gaan, stel we gaan in maasstricht misschien kom je daar er niet innn.
Hier in Hoorn is het trouwens ook al superstreng en ik wou keer naar adam maar daar scheen het helemaal streng te zijn zeiden ze dusja, zegt genoeg.

Oh, je dramt zo door :)) .

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 23:40

Nee ik zie jullie niet als mijn kleine zusjes, maar ik voel me ook verantwoordelijk over mijn vriedinnen, en die Zijn even oud :')

En ik bedoel met dat je nog geen 16 bent.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:58

mij is het allemaal wel goed :) als we gaan stappen is het ook goed, van mijn ouders mag het wel, maar shoppen en wat drinken lijkt me net zo chill :)

isaa, mij lijkt dat festival niet wat.. vooral omdat ik niet van de muziek en dingen houdt waar jij van houd.. sorry :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 02:44

Rotterdam Alexandrium zit toch ook de primark vlakbij? Kunnen jullie leuk shoppen! :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:00

Ik ben bang dat mijn ouders daar niet voor zijn, voor het stappen. En net als Mich zegt, die geen 18 zijn zullen er niet gemakkelijk of helemaal niet binnen komen.

Laten we inderdaad Alexandrium doen :j

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:17

Goed plan!

Bij de Appie kan je nu een treinkaartje kopen, een dag onbeperkt reizen voor 13,50 :) geen geld dus!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:22

aah marije dat is wel handig, kijken of hier in de buurt aan appie zit :P

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:23

Anders stort je mij 13,50 > koop ik voor jou een kaartje en stuur ik die in een envelop naar je op :+

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:38

ja zal ik ff overleggen met mamsie :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:51

Hoelang zijn die dingen geldig? Want ik moet zaterdag toch naar Leeuwarden en daar zit wel een AH

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:56

Dat weet ik zo even niet uit mn hoofd.. zal vanmiddag even kijken, moet dan toch werken!

handig dat internet :))
http://www.ah.nl/ns

tm 8 oktober!
Laatst bijgewerkt door Marije__ op 19-08-10 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:56

Ja inderdaad, tot hoelang zijn die geldig want dat is wel een hele fijne prijs :=

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 12:28

MelanieB schreef:
Rotterdam Alexandrium zit toch ook de primark vlakbij? Kunnen jullie leuk shoppen! :)

ja dat zit daar ook :j

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 12:29

Ik begrijp je heel goed Micha :j Zou ik ook hebben. En ik weet ook niet of je iets kan vinden wat leuk is van iemend van 15 en iemand van 19 :+ Daarom leek stappen me minder...

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:10

Weekendje Center Parcs? We vinden vast wel weer iemand die wil betalen :D

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:19

_danieke_ schreef:
mij is het allemaal wel goed :) als we gaan stappen is het ook goed, van mijn ouders mag het wel, maar shoppen en wat drinken lijkt me net zo chill :)

isaa, mij lijkt dat festival niet wat.. vooral omdat ik niet van de muziek en dingen houdt waar jij van houd.. sorry :)

Hahaha oh mijn god verzin je nu een random reactie? Het is niet eens een muziek festival :+ ik bedoelde gewoon in het algemeen hè.

Jaaaa Primark lijkt me wel leuk maar wel gekkenwerk met een grote groep (of ja iedereen haakt vast weer af :') ) maar wel heel leuk.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:31

Ik ben het helemaal met Micha eens. :j

Alexandrium lijkt me leuk, maar niet in het weekend. Volgens mij is het dan veeeel te druk daar. :')

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:39

Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?" :+ .
Ik geef haar groot gelijk hoor, al heb ik geen een filmpje geluisterd van wat jij post lijkt het me sowieso niets.

Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug. :))