Dus daarom

Wanneer maakt mij niet uit, maar liever als school weer is begonnen, want ik moet even geld hebben enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IsabelvS schreef:Hmmm nou ja hier heb je niet echt veel problemen met binnenkomen maar we zijn wel met veel. Misschien kunnen we ook iets doen zoals de parade (maar dat is bijna afgelopen), daar zit ook een leeftijd bij.
Shoppen is wel leuk maar wel een beetje stom misschien ok alweer te doen:
_Micha_ schreef:Ik voel me verantwoordelijk over jullie omdat ik ouder ben. Kijk ik weet dat ik best voor mezelf kan zorgen en jullie misschien ook wel hoor! Maar ten eerst mag je nog niet uitgaan, en als er dus wat gebeurd en ouders moeten ingelicht worden ofzo dat zie ik niet zitten. En sowieso niet als mensen niet zeggen dat ze uit gaan tegen hun ouders.
Dus daarom( haha nu weet ik ook hoe mijn mannelijke vrienden zich voelen als ze me weer eens nie alleen naar huis willen laten gaan)
Wanneer maakt mij niet uit, maar liever als school weer is begonnen, want ik moet even geld hebben enzo
jori_X schreef:Ik stem toch eerder weer voor shoppen dan stappen![]()
Wat natuurlijk ook nog een optie is winkelen op een koopavond en daarna wat drankjes doen in een café/ kroeg!
IsabelvS schreef:Nee maar ik bedoel dat het dan ook heel anders kan zijn. Oooh ik wil helemaal niet per sé uit ofzo hoor.
_danieke_ schreef:mij is het allemaal wel goedals we gaan stappen is het ook goed, van mijn ouders mag het wel, maar shoppen en wat drinken lijkt me net zo chill
isaa, mij lijkt dat festival niet wat.. vooral omdat ik niet van de muziek en dingen houdt waar jij van houd.. sorry