Hallo dames, waarom weet ik van niets! Niet stiekum zonder mij afspreken hè.
Zag dat Claudia haar huis had aangeboden, het mag ook bij mij, maken we er meteen een house warming van!
Rijden aan het strand lijkt me top maar is dat niet hardstikke onhandig. Moet je eerst 2 uur heen, ff rijden en dan weer 2 uur terug voor het eten.......
Ok ik ben lastig. Qua datum weet ik nog niet. 2 oktober staat het vrijgezellenfeest voor mijn zus in de planning maar die datum ligt nog niet vast.
16 oktober kan ik niet want dat is 1 dag na de bruiloft van mijn zus en dan zit ik nog in Utrecht.
Beter gezegt, nutteloos bericht dit maar ik probeer mij bij deze te melden. Altijd gezellie!
Shire rit heb ik al eens gemaakt, aanrader! Brave paarden, leuke begeleiding en niet te ver weg. Ze staan nu bij het grote veld in Lochem
Strandrit ben ik ook voor, heerlijk Prik maar een van die weekenden, dan kijk ik wel of ik wat kan regelen met mijn stand by diensten
RTM
Geplaatst: 27-08-10 11:00
Lekker op tijd Renée....
Maareuh, ik kan alleen 16 oktober geloof ik (25e keuringen, 2e zijn we met de fam. weg en 9 okt ben ik zelf jarig...) En of ik tegen die tijd op een paard kan zitten is ook nog afwachten. Dus hou maar geen rekening met mij