ik vind het altijd leuk om met alleen maar meiden op stap te gaan maar ik kom nu met 2 drukke grote honden en het is ook nog eens ruim 100 km rijden voor me; vind het dan wel fijn om mijn vriend mee te hebben. maar zou dan idd wel leuk zijn als er meerdere mensen hun aanhang meenemen want anders is hij de enigste vent en dan wil hij dus echt niet mee;)
Ik ben hartstikke bang voor dat ras, schijt echt 7 kleuren denk niet dat je daar over kan oordelen.
Ojajoh
Geplaatst: 04-08-10 14:09
Chiqa schreef:
ikdoemaarwat schreef:
wat kortzichtig....
Ik ben hartstikke bang voor dat ras, schijt echt 7 kleuren denk niet dat je daar over kan oordelen.
maar een amerikaanse bull is minder gevaarlijk? het zijn allemaal " gevaarlijke" rassen wat bij elkaar gaan komen daar staat de openingstitel van het topic ook naar......
mijn bullmastiif is 20 x gevaarlijker dan de staff die ik mee ga nemen
Babette
Geplaatst: 04-08-10 14:10
Jammer Moll en Chiqa dat jullie niet mee kunnen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Anoniem
Geplaatst: 04-08-10 15:16
Ikdoemaarwat, ik heb verschillende aanvaringen met dat soort honden gehad, die niet zo prettig zijn verlopen. Andere rassen geen problemen mee gehad, als al die aanvaringen met een poedel waren geweest had die ik die angst met de poedel gehad.
Dus ik kan helaas niet mee, geeft niets volgende keer beter
tamaramt
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 16:53
jamer chica; had het erg leuk gevonden als je mee ging; ik snap wel een beetje je reactie maar het ligt niet altijd aan het ras maar destemeer aan de opvoeding. ik heb veel nare ervaringen met stafford maar ook wel de ab. sterker nog; de buren hebben er nu een die probeerd zich door de voordeur heen vreten om mij aan te vallen.
en tijdens de meeting zit toch maar 1 kruising stafford bij en een hele? volgens mij is mijn rocky ook een kruising met stafford of ander bullmastiff maar dat is echt een watje. rambo is nu al de baas over hem en heeft met het spelen paar keer te ruw gespeeld en daarbij rocky wat schaafwonden in het gezicht toegebracht, rocky reageerde er niet eens op en gaf er geen kick op. zon lieve goedzak is het gewoon
het zou erg leuk zijn als je mee zou gaan
tamaramt
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 16:54
Moll schreef:
tja dan houd het op, vor mij helaas, ik heb nog al felle donders
dan is het idd goed dat je niet mee gaat. ik wil absoluut niet dat er heibel gaat komen en dat mijn of andersmans honden in gevecht raken
Jammer chiqa. Zeker omdat je weet, en ook al vaker vanaf foto's hebt gezien dat in ieder geval ik en Babette twee onwijs lieve (kruising) staffords hebben die erg goed samen en ook met anderen gaan. Geen reden voor paniek dus, in tegendeel, juist een kans om het ras van een andere kant te leren kennen en het vooroordeel aan de kant te kunnen schuiven. Jammer dat je hiertoe niet bereid bent. Ik ben vooralsnog erg nieuwsgierig naar de persoon achter chiqa en ook naar Donna...
josewoos
Geplaatst: 04-08-10 19:19
En anders schuil je gewoon achter Enzo en mij, wij beschermen jullie dan wel Haha flauw. Maar hoe ik Donna en Chicka ken, zijn het echt enorme lieverds die goed met de andere honden kunnen. Xena ken ik niet, maar ik vertrouw naadje erop dat het inderdaad een hond is die erbij kan Volgens mij heb ik juist de ergste hond hoor
tamaramt
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 20:52
als hij mijn reuen maar niet opvreet mijne zijn kei lief maar rambo is met spelen nog erg ruw en pakt poten, oren en wangen; hij is dus nog echt een puppie en springt op de hond; rocky is alleen maar lomp en onderdanig en niet ruw maar is bezeten van de geslachtsdelen van reuen; deze likt hij helemaal af
ben bang dat jouw enzo ze opvreet als mijn honden zo doen; als dat gebeurt dan gaan we gewoon weer naar huis als het echt niet gaat samen
maar ik hoop dat alles gewoon goed gaat en dat er niks gebeurt behalve leuke dingen
josewoos
Geplaatst: 04-08-10 20:56
Haha nee hoor, sterker nog, vanaf a.s. vrijdag zit Enzo weer dagelijks met een puppy van 8,5 week op het werk. Hij is echt gek op puppy's en ze kunnen alles met hem doen, hij speelt maar wat graag mee. Speels is hij dus echt wel, hij kan alleen wat lomp uit de hoek komen, maar ja wat wil je met een bijna 80 kilo lijf Hij zou jou hond echt niks aan doen als het gewoon spelen is. Dan doet hij net zo hard mee