Maar Ruby met die tong was ook wel erg leuk! Tenminste zo leek het. Ik weet niet hoe jij dr vond?
Daphx93
Geplaatst: 13-06-10 22:42
Ze beet heel erg! Maar tijdens het rijden was ze leuk! Ze was ook al opgezadeld omdat ze anders iedereen ging bijten Bij aansingelen moest ik van die man ook iemand laten helpen omdat ik anders gebeten zou worden! En ze heeft inderdaad flink lopen dreigen
De mijne was ook niet lief met opzadelen.. Sowieso vond ik de meeste paarden erg chagarijnig
Delaja
Geplaatst: 14-06-10 14:57
Mijne was heel lief met opzadelen! Nou ja, zadeltje had ze al op maar heb wel nog aangesingeld en zelf hoodstel gedaan. Was echt een knuffeltje Vond wel tijdens de rit de paardjes wat mak maarja, de meeste mensen wilden ook graag brave paarden dus kwam goed uit toch
Op deze pony heb ik ook een strandrit gereden, tenminste als dit sam is. Ik vond m erg slecht aan je been en heb me kapot moeten werken. Heb nog nooit zo'n spijt gehad van 't rijden op een ander paard
Die van mij was en erg lief op stal (draakje) en vlot met rijden... Als ik weer ga, ga ik toch vragen of ik cheyenne weer mee kan krijgen Maarja, hij liep natuurlijk ook eigenlijk alleen met meiden van de manege en niet met klanten (lijkt me ook nog niet zo'n strak plan) dus is ook zeker nog niet afgestompt.
libertad
Geplaatst: 16-06-10 17:44
wat een leuke foto, iloveyah!!
Anoniem
Geplaatst: 16-06-10 21:00
eroslover schreef:
Lianne ik vond die pony van jou echt leuk , maar daar pas ik niet op :S
Ja was egt een leuk beest. Ook lekker voorwaarts enzo. Idd jmmer dat ze zo klein was..