Ik had eigenlijk mijn vakantie gepland van 1 t/m 10 oktober. Maar ik heb nog niet geboekt, het hangt ook nog af van wanneer mijn vriend vrij kan krijgen van z'n werk.Dus plan maar gewoon zonder mij, en dan kijk ik of ik aan kan sluiten of niet.
Ik meld me ook aan! 9 oktober komt mij ook goed uit. 2 oktober weet ik niet zeker maar waarschijnlijk lukt dat ook.
IK denk dat we hem nu wel op 9 oktober kunnen zetten.Iedereen dat gereserveerd in de agenda?Ullaatje, wil je dat dan bevestigen? Of regelen?
Ik zie een vervuild topic..... Het zou overigens wel erg leuk zijn als Erleyne tegen die tijd ook kan komen....Frenka, wil jij haar op de hoogte houden?En ons andersom?
Als brabo's onder elkaar gaat dat makkelijk natuurlijk Ik hou even een slag om de arm t.a.v. 9 oktober. Misschien ben ik net terug van vakantie of zit ik nog in zuid Spanje.
Kan er overnacht worden in de buurt Ulla?Eventueel een box voor 2 paarden, bij jou of in de omgeving?
ja bij mij kunnen wel 2 paarden overnachten.voor de mensen vinden we wel een bed and breakfest in de buurt.Wil wel graag weten welke datum het word vandaag als het kan.Ik wil deze GP jury niet te lang aan het lijntje houden.
Inderdaad gewoon de 9e vastleggen. Het weekend eerder heb ik zeer waarschijnlijk iets van het NRPS dus kan ik dan niet.