weer een oplossing jammer dat den haag zo ver is dan moeten onze honden zowiezo mee voornamelijk de pup
Caelinh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-10 22:29
vagolijntje schreef:
ja sorry
No problemo, B-Reizen is uiterst flexibel en probeert altijd voor iedereen een zo passend mogelijk reis-advies te creëeren
Den Haag is in principe ook een optie voor mensen uit de richting Groningen/Leeuwarden --> Rechtstreekse intercity Alleen of het qua tijd/geld ook een optie is...?
Maar uhmmm als het te ver is voor sommigen kunnen er toch ook op twee plaatsen een meeting gehouden worden op dezelfde dag?
Als er bijvoorbeeld 10 personen Den Haag 10 pers. Utrecht en 10 pers. Nijmegen hebt bijvoorbeeld. Dan gaat iedereen gewoon meeten in dat groepje en worden s'avonds de belevingen op bokt geplaatst?
Caelinh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-10 22:46
Hoeveel mensen kunnen echt niet richting Arnhem/Nijmegen?
Utrecht / Amersfoort is toch voor iedereen vrij centraal, of althans, de meest 'centrale' keuze?
Caelinh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-10 22:48
Thats_Me: das idd ook nog een oplossing; alleen minder gezellig Maar het is altijd nog een goed alternatief als een collectieve meeting echt niet wil... Maar zo snel geven we de hoop nog niet op
den haag is voor ons echt te ver utrecht is ook een aantal uur
ik zie wel waar jullie heen gaan en kijk of ik dan ook kan
leintje_
Geplaatst: 07-06-10 22:54
vagolijntje schreef:
den haag is voor ons echt te ver utrecht is ook een aantal uur
ik zie wel waar jullie heen gaan en kijk of ik dan ook kan
Voor mij geldt hetzelfde. Ik kijk wel wat eruit komt rollen, in principe vind ik het allemaal prima, mits de kosten niet de pan uit gaan rijzen voor mij.
Desty
Geplaatst: 07-06-10 22:55
alleen naar nijmegen kom ik wel
Seven
Geplaatst: 07-06-10 22:56
de kosten zit ik niet zo mee, die hebben we bijna niet van de auto. Maar ik zit met mn honden de volwassen hond geen probleem maar die pup. Iemand bezwaar tegen een beesie liefhebbende dobermann
leintje_
Geplaatst: 07-06-10 22:57
vagolijntje schreef:
de kosten zit ik niet zo mee, die hebben we bijna niet van de auto. Maar ik zit met mn honden de volwassen hond geen probleem maar die pup. Iemand bezwaar tegen een beesie liefhebbende dobermann
Ik heb geen bezwaar tegen de hond hoor
Lous
Geplaatst: 07-06-10 22:58
Wil ook best komen, maar dan alleen naar Utrecht. Lekker centraal, gaat vanaf hier een directe bus, kost bijna niks
Thats_Me
Geplaatst: 07-06-10 22:59
Ik heb ook geen probleem met een hond maar goed ligt er natuurlijk wel aan of het ook haalbaar is om je hond mee te nemen. Midden in de drukte van de stad is dat natuurlijk niet ideaal.
Agja kosten maakt mij weinig uit. Als we maar een leuke dag hebben en niet met een uurtje weg zijn. Dagje concert of bioscoopje ben je ook snel paar tientjes kwijt.
Seven
Geplaatst: 07-06-10 23:01
hij is ook best lief hahaha onze andere hond ook en die houd van mensen. Maar als we naast het meeten en de fotos etc ook nog iets anders willen doen zit je natuurlijk al met de hond
drukte is niet het probleem we nemen ze elk jaar mee naar oostenrijk grootste vw meeting in de wereld dan is het heelll erg druk.
Caelinh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-10 23:02
das waar En dan heb je bij een concert de plek vaak ook niet voort uitkiezen
Maar zoals ik het tot nu toe begrijp gaan de voorkeuren het sterkst naar Utrecht of naar Nijmegen?