De meeste mensen hebben dan geen school meer btw Want ik heb mijn rapport dan al... Want ik moet 3 juli mijn boeken wegbrengen. De vakantie begint alleen officieel pas na 8 juli volgens mij...
Ik ga vrijdag wel ontslag nemen.. Dus als het niet uitkomt op deze data heb ik dan ook de woensdag en de vrijdag helemaal vrij
Het ligt dus aan de regio, hè Em. Noord heeft vanaf 10 juli vakantie, midden vanaf 3 juli en zuid pas vanaf 17 juli. Marije is zuid, dus het zou best kunnen dat die dan nog naar school moet.
Ach, ik vind alles prima zo lang het maar voor 29 juli is En als zo veel mogelijk mensen kunnen komen is dat natuurlijk heel tof
Jullie moeten trouwens zelf even kiezen, we kunnen naar het zwemstrand in haven, dat is zeg maar omringd door bomen dus het is redelijk afgeschut. Dat is vanuit mijn huis 5 minuutjes lopen, dus dan pik ik jullie op bij de bushalte en dan lopen we vanuit daar gewoon. Of we kunnen naar het weerwater, dat is niet beschut, aan een snelweg, maar er is wel een busstation daar naast en het is korter met de bus.. Voor stempels op een buskaart maakt het niet uit, voor OV chipkaart misschien wel. Mij maakt het echt niets uit, persoonlijk vind ik zwemstrand wat "gezelliger" maar jullie moeten dat maar beslissen
Ik ben voor het weerwater Mooier strand, kan kiko op het hondenstrandje er naast gek doen en alles. Er is bovendien een restaurant/lounge bij het weerwater en de McDonalds is op steenwerpafstand Ook voor de mensen die eventueel met de auto komen is het dichterbij.