Daarnaast vraag ik me nog af is het nodig om alles in galop te springen, ik weet niet of mij dit lukt aangezien ze beter springt in draf op dit moment, heb van zomer nog een cross (1e keer, en springparcour en krijg nog lessen dus opzich moet het lukken qua oefening e.d.)
Anoniem
Geplaatst: 11-05-10 18:20
WendyBZ schreef:
Zowel Ede als Renswoude zijn een behoorlijk eind rijden vanaf hier. Is er geen optie om het wat centraler te doen, Lelystad bijvoorbeeld?
Lelystad is voor mij iig geen doen. Dat is dik 1.5 tot 2 uur rijden. En ik denk dat ik mijn vader niet zo ver krijg dat hij dat wil doen.(aangezien hij zo'n eind niet eens voor een endurance wil rijden)
xMelissaa
Geplaatst: 11-05-10 18:40
richting het noorden kan ik sowieso niet dus mis volgende keer ik kan eigenlijk alleen in het zuiden echt verder zullen ze me niet willen brengen
Ik wil opzich allebei wel mee alleen om jullie te ontmoeten + foto's. Ga zelf niet meedoen. Renswoude/Ede ligt voor mij naast de deur dus dat liever haha
daandriaan
Geplaatst: 12-05-10 08:30
lovelanga schreef:
Locatie Renswoude of Ede Nini_roosje MariskaFally Delaja Lovelanga Daandriaan
Het is nu 5 tegen 6. Maar ik zie dat een aantal mensen die naar Ede kan komen ook naar Lelystad kan komen. Dus ik denk dat het het eerlijkst is om naar Lelystad te gaan.
Dus wat vinden jullie daar van? om nu Definitie Lelystad te doen?
Leuk ik ben echt benieuwd! Owja nog iets. Voor zo'n eerste keer zijn het toch maar kleine sprongetjes? Ik ga dan namelijk gewoon met mijn western zadel, daar kan ik prima mee springen mits het niet te hoog is. Anders moet ik ineens snelsnelsnel een ander zadel zoeken terwijl ik eigenlijk een goed aangepast zadel wil kopen daarvoor...