Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stees schreef:Hoi dames!
Ik leef nog hoor! Hier dan maar even een berichtje van mijWat zal mn meelezer blij zijn! Weet ze zo maar dat ik een varkentjes in de modder taart ga maken! *JOY*
Wat een feest.. erg triest, maar goed..
Annemiekbram schreef:![]()
10 juli valt zowieso af ivm CSI...Karin is daar aanwezig en ik meestal ook![]()
Ik heb even zitten denken...
Misschien is het het handigst dat iedereen zelf het hekwerk meeneemt.
Dus of kitkats, bolletje koekjes, twixen etc.. Dan heeft ieder hetgene wat die zelf lekker vind!
Goed plan! Ik ga denk ik voor de bolletje koekjes of twix.
Verder moet iedereen zelf voor die tijd een bisquit regelen.
Annemiek, deze wil jij voor mij maken he?!
Kun je een dag van te voren maken of eerder en dan in een pedaalemmerzak in de vriezer.
Hoeveel van alles vind je hier: http://www.deleukstetaarten.nl/tabellen
Maat mag je zelf bepalen..ik doe 28 cm.
Je kunt het beste de springvorm verhogen met bakpapier voor het geval je taart overstroomd![]()
Ik gebruik biscuitmix van Funcakes (http://www.deleukstetaartenshop.nl)
Voor fondant zorg ik. Decoratielint zal ik ook halen.
Jij bent goed bezig!!!
Dan de smaken:
Je moet 1 smaak uitkiezen voor er tussen in
1 soort chocolade voor de modder
en 1 soort pasta om af te smeren
Het is misschien het handigst als we niet zo veel verschillende smaken doen, dus iets van 3/4 soorten ofzo...
Ik ga voor Duo-Penottie om af te smeren, kokos-botercreme en als modder Bonbonbloc gesmolten met iets slagroom
Regel jij die smaken voor er tussen in en om af te smeren? Of nemen we dat zelf mee?
Annemiekbram schreef:euh....dames...er zijn honderden smaken voor ertussen...dus jullie moeten echt even aangeven wat jullie willen!
Iets wat lekker is in combinatie met chocolade.
Dat kan echt van alles zijn! o.a. bijv. Monatoetje, jam, banketbakkersroom, slagroom, botercreme met een smaakje...vanalles!
Ik heb liever geen datum later in juli omdat ik 17 juli jarig ben en de taart dan graag wil opeten![]()
Vind het wel lastig om tegen 1 van jullie nee te zeggen hoor...