Kunnen we misschien niet beter in augustus/ september kijken dan? Dan zijn de selecties achter de rug, de meeste vakanties en dan kunnen we gewoon vrij houden? Dan krijg je wel meer mensen die kunnen lijkt mij?
17 juli kan ik niet, zit dan al in Spanje
Zooist
Geplaatst: 02-05-10 21:42
MyWishMax schreef:
Kunnen we misschien niet beter in augustus/ september kijken dan? Dan zijn de selecties achter de rug, de meeste vakanties en dan kunnen we gewoon vrij houden? Dan krijg je wel meer mensen die kunnen lijkt mij?
In augustus/september zijn er weer overal kampioenschappen. En in de maanden daarna beginnen de winterselecties weer.
En een dag met écht iedereen erbij gaat toch niet lukken, er zijn altijd wel mensen met een groot concours in de buurt, een verjaardag, andere bezigheden, enz, enz, enz......
Plus dat ik denk dat we met 8-10 mensen die kunnen/willen rijden al een aardig gevuld programma hebben
Ja dat is ook weer zo. Zou zeggen prik anders gewoon een datum en kijk wie er kunnen. Als je dan een wedstrijd zou hebben (geen selectie dan) zou iemand die toch nog af kunnen zeggen of niet?
Ik heb gestemd op 3 en 17 juli en Lunteren vind ik prima! 10 juli zou ik ook kunnen naar alleen laat in de middag, dan ben ik 's ochtends jureren op Hagestein nl