Ik wil trouwens met de trein, dus moet dan wel ergens opgepikt worden Snap dat utrecht niet zo "makkelijk" is!
Maar zeist zou wel prima te doen zijn, toch? Station driebergen-zeist kun je er dan mooi uit, en evt dat daar mensen met een auto gaan staan dan..
oww moeten jullie ook "plaatselijke" uitspraken meenemen natuurlijk Mogen jullie raden wat riggelen is
imd schreef:Doe je ook mee Ingeborg?? Lijkt me heel leuk Alleen ben ik bang dat er dan niet veel van mijn tongval over is (kaakoperatie).Kennen jullie dit, trouwens? http://www.youtube.com/watch?v=zHmcVjMzS-IBeetje knullig geschreven, maar wel leuk
Ik ben ook benieuwd naar jou, haha. Kom je best regelmatig tegen op Bokt, lijkt me leuk je te meeten!
Elessar schreef:Ik ben ook benieuwd naar jou, haha. Kom je best regelmatig tegen op Bokt, lijkt me leuk je te meeten! Oh Jules ik had je berichtje gemist Ga jij ook
Wat super grappig idee! Nou als jullie een Gooische R ook een geldig accent voor deze meeting vinden lijkt het me wel leuk om ook eens een meeting te doen met mensen die ik normaal misschien wat minder snel tegenkom op bokt!
Rock schreef:Ja omdat ik Juul d'r Almelooooooooos accent wil horen Geloof me, daar ga je van genieten