Ik wacht de data wel even af. Ben nl erg druk dus ga maar geen data noemen
Ibbel
Geplaatst: 31-05-10 15:24
Totdat we gaan slopen kunnen we geen weekends missen, vanwege het leeghalen/opruimen van de oude schuur. Handigst zou zijn de weekenden vanaf 10/11 juni, dan ligt de handel plat en is het grondwerk gedaan. Eigen voorkeur zou zijn in de bouwvak plannen, dan wordt er niet gewerkt en hoeven wijzelf evt. niet in de weekenden zelf dingen te doen.
Bouwvakweekenden: 17/18 jul, 24/25 juli, 31 jul/1 aug en 7/8 aug.
Zullen we in eerste instantie op die weekenden even pollen? Kunnen we altijd nog eerdere/latere weekeinden toevoegen.
Mijn voorkeur gaat van de mogelijkheden die Ibbel noemt, uit naar het weekend van 17/18 juli. Andere 2 weekends heb ik al volgepland in de agenda.
Mocht het toch liever door de rest eerder gepland dienen te worden, bied ik ook nog steeds onze achtertuin aan. Niet zo riant als die van Ibbel, maar groot genoeg om gezellig in de bbq-en met een groep.
Laten we hier trouwens afspreken over de kosten en wie evt wat meeneemt, om het centraal te houden. Ik kan en wil met alle genoegen het vlees/saus/stokbrood ed inkopen, salades ed kunnen we of zelf maken en meenemen of ook inkopen. Zeg maar wat de voorkeur heeft en wat iedereen max bij wil/kan dragen.
Ik wil ook wel (een) salade(s) maken en meebrengen hoor!
Annash
Blogger
Geplaatst: 31-05-10 17:15
Ehm... een lijst maken met wie wat mee kan nemen? Dan hou je goed overzicht van wat er allemaal is, én kan iedereen zelf iets meenemen (wat ik persoonlijk wel erg leuk vind!) Ik weet nog dat op de meeting bij jou toen mijn salades erg in de smaak vallen, dus ik maak ze met alle plezier weer...