Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:Heel mooi verslag meiden!!
ik vond het in het echt ook allemaal heel vredig en snel gaan en heb zeker hierdoor een andere kijk op het slachten gekregen!
bedankt voor de leerzame en gezellige middag!
Binky_Zephyr schreef:ik heb die foto niet eens gezien ? waar staat die ?
Marloez schreef:Ik kan me wel vinden in de reactie van Bravura. Ik zou woedend, rázend zijn als hij dat bij mijn paard deed. Ik vond die foto ook respectloos ogen. Nee, natuurlijk hoef je niet te janken na het slachten van elk dier. Maar dan hebben we het over twee uitersten; dat oog in je mond doen vind ik ook een uiterste. Vind dat not done.![]()
Maar verder alleen maar positiefs over deze man!
Zolang ze nog leven gaat hij er wel met veel respect om wat ik nav deze verhalen heb gelezen. En dat is toch wel het belangrijkste!
Marloez schreef:Binky_Zephyr schreef:ik heb die foto niet eens gezien ? waar staat die ?
http://i154.photobucket.com/albums/s249 ... border.jpg
Bravura schreef:Ieder zijn mening. Ik respecteer als iemand voor de slager kiest, maar als je dan zo'n topic plaatst, kun je ook dit soort reacties verwachten lijkt me. Iedereen vind ergens wel wat van, en volgens mij mag je je gedachte er achter ook plaatsen. Niet bepaald reclame zo'n man.
ikdoemaarwat schreef:mja denk je nou echt dat hij dit doet bij elk dier? het was gewoon een lolletje naar ons toe om ons op stang te jagen
dier merk er niks meer van
en de eigenaar van het dier heeft overigens toestemmig gegeven voor het gehele plaatje....
maargoed....het is bokt.....dus het zal vast wel weer op een rel uitlopen
__Nathalie__ schreef:Ik blijf het er toch luguber (is dat het juiste woord?) uit zien.
Die man helemaal onder het bloed met een oog??? in zn mond. Ik zou daar echt van over mn nek gaan (dat doe ik al bijna bij het zien van de foto;s) niks voor mij om dit allemaal te zien.
Shanelle schreef:Ik durf niet![]()
Als ex-slagersdochter heb ik denk ik al net iets teveel gezien / gehoord / geroken om er echt op een objectieve manier naar te kijken. Maar als ik dan reacties lees van de bokkers hier waaruit blijkt dat het er daar 'vredig' aan toe gaat, wordt ik toch wel nieuwsgierig, aangezien ik zelf alleen maar 'ervaring' heb met het tegenovergestelde.
Iig eerst maar eens lunchen en dan zien we wel weer