Wokken is inderdaad niet zo duur en ook erg lekker! Die kip, met zoete saus (hahahahaha eerst wel 6 keer geprobeerd hoe je saus typte !) ohhhhhhhhhhhhhhhh, JUM
Maar dan, even op de zaken vooruit lopend moet je niet naar Dynastie gaan hier in Twello, die is ZOOOO ranzig Nieuw Peking is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder
Maar dan gaan we toch gewoon niet uit, maakt mij niets uit. Uit eten vind ik echt een top idee en ook heel erg gezellig Iets centraals, misschien dat de mensen van ver (kim, ele, mich, char en zelfs car) misschien dan met iemand van ons mee kunnen gaan enzo zodat ze niet savonds laat naar huis hoeven enzo???
Ik vind uiteten ook super gezellig, kan je ook echt elkaar leren kennen [diegene die elkaar nog nooit gemeet hebben enz] En natuurlijk gewoon leuk enz! En centraal punt lijkt me goed! Wokken en dan wel iets dicht bij station dat goed bereikbaar is enz
ik red het toch niet meer ook om deze maand vrij te krijgen dus zeg aub even optijd wanneer... En als het aan mij ligt liefst op vrijdag als het in het weekeind gaat gebeuren.
Vrijdags komt bij mij ook goed uit! en anders in vakantie ofzo maar als iedereen er mee eens is kunnen we miss datum prikken? en dan ook reserveren bij wok!