Heb net ff me mams gebeld en die zegt ook dat ik niks heb op die dag. Ik weet alleen nog niet hoe ik er dan kom, want ik mag/kan denk ik niet zomaar de auto een dag mee..
Ik woon in de buurt en kan jullie bijvoorbeeld in Roden en/of Groningen wel oppikken met auto. Dat is met OV wel te doen.
JustSmile
Geplaatst: 03-03-10 22:09
dan moeten we samen treinen xD whahaha maar dan neem ik denk ik wel een leerboek mee en ben ik niet super duper gezellig (A) Maar beter dan alleen (vind ik) hihi
Oeoeoeh eef, dat zou heeeeul fijn zijn!!! Maar dat moeten we dan maar ffies kijken!!
Hallo, Even tipje voor ov jaarkaarten, 14mei kunnen we gratis reizen? en kunnen de niet Ovjaarkaart mensen met 40%korting... Ik ga zekers wel mee! Ook ik ga met de trein dus word gezellig .
Qua paard Sahara, Maxima of Sax ofzo iig lekker snel dier .
14 mei dat is wat mij betreft ook prima... ik weet niet meer hoe dat zit met OV-jaarkaarten... maar niet op Hemelvaartsdag reizen is misschien wel rustiger.
13mei geld de ovjaarkaart dus niet. @eefje zou idd wel fijn zijn ja (a). En kwa drukte, denk wel dat met hemelvaart mensen sneller weggaan dan de dag erna .
Maar ik ga slapen morgen weer 7uur in de trein Lees morgenavond alles wel bij .
MRIIIS
Geplaatst: 03-03-10 22:38
Hmm. Ik heb nog steeds liever de 13e!
Laatst bijgewerkt door MRIIIS op 03-03-10 22:49, in het totaal 2 keer bewerkt
is het dan vakantie? of ben ik nou gek? gaan we niet in april?
als we met die kampen gaan krijg je paarden die daar meelopen en dan wss al 2 uur gereden hebben enzo.. en k wil niet zeuren ofzo, maar dan zijn ze vaak bek af