zo ver kan ik nog niet vooruit plannen ik weet mijn rooster daar nog niet van, ik kan dat pas hoogstens 10 weken van te voren vertellen
maar 10weken duurt nog heel lang? dus we doen daarvoor toch ook gewoon een weekend/vrije dag als we ook andere vrije dagen hebben?
IsabelvS schreef:Ja MEL moet ff zeggen wanneer het kan haha .Haha sorry meiden, ben ff tijdje weinig hier geweest Gil maar wat data? Na mei iig Begin juni??
Ja ik vind het best in het weekend hoor, maar dan geldt dat kruidvat ding niet ik wil best betalen maar andere hebben liever van niet.. welk station moeten we dan hebben eigenlijk?
Ik heb het liefst ook weeekend, anders kunnen paps en mams niet met de trailert rijden..Lies rijd dan met mij mee dus dat zijn al twee ov-ers minder
Aanvullen als je kan!22 meiIsabel23 meiIsabel (liever geen zaterdagen, maar waarschijnlijk kan dat in juni al wel weer)24 meiIsabel29 meiIsabel30 meiIsabel5 juniIsabel6 juniIsabel12 juniIsabel13 juniIsabel19 juni20 juniIsabel (kan, maar liever niet, dan vier ik denk ik familiefeest ik ben 21ste jarig)26 juni27 juniIsabel (misschien)
Ik denk dat ik allemaal kan behalve 5 en 6 juni. Maar ik weet dat nu echt nog niet dus dan houdt ik er gewoon rekening mee met plannen.
Ik heb nog geen werkrooster van juni en ik kan ook geen vrij meer vragen, dus ik houd even mijn mond.
Ik ga morgen even uitzoeken hoe of wat.Voor mij is zondags het fijnst, is toch saaie dag en Jori en danieke misschien wedstrijden en ik ook.22, 23 en 24 kan ik zoiezo niet (wedstrijden weekend )
Is er nou al een pferd voor mij beschikbaar? Want anders heeft het niet zo veel zin voor mij om mijn ouders te gaan smeken of ik mee mag
Ik denk dat we eerst een datum moeten prikken en dan kijken wie er mee kunnen en willen, anders weten we ook niet welke paarden er mee gaan.