ik kan helaas niet met een trailer op pad. dus ver van huis is voor mij geen optie............ mijn auto is nog niet voorzien van een trekhaak. maar ik vind een ochtend rit goed. zaterdag of zondag maakt mij niets uit. kan allebei de dagen......
Dus als ik het goed begrijp kan angietje alleen op zaterdag, bianca alleen op zondag. Melissa en chantal allebij. Als het in de ochtend is kan ik ook allebij. Alleen moet ik iets zien te regelen met trekhaak idd, want zaterdag heb ik zelf geen auto. Zondag wel... Wat we ook kunnen doen is vloeiweide. Dat is voor beide partijen rijdend goed te doen.
En anders word het voor mij zondag want dan heb ik wel auto met trekhaak.
hahahaha doe maar luxe!!! 2 dagen!! wahahahaha da ligt er dan wel aan waar we heen gaan want dan zou ik eventueel 1 dag moontje mee kunnen nemen maar die heeft nog nooit in een groep gelopen dus dan zou ik wel graag een rustiger ritje doen.......
En melissa weet jij al of vloeiweide te ver is voor wish? Dan kunnen wij ook verder met afspreken. Want dan ga ik gewoon richting overaseweg. En is het het handigste voor iedereen om gewoon een rondje mastbos te doen.