jij bent wakkerder dan ik Zoo zondag mag van mij ook als niemand wedstrijd heeft moet dat ook te doen zijn toch6 of 7 maart....
zondag is voor mij niet handig iig 20 maart kan ik ook niet6 maart misschien.. als ik kan wil ik wel mee
OwkeeKan Amanda niet regelen dat hie nog een pol van gemaakt wordt?En dan op 6 of 7 maart. Zondag vind ik trouwens belabberd. Dan zijn meestal de wedstrijden en dan de dag erna weer werken.
Even een stipje..Leuk, weer een etentje met zijn allen!! Ook al ben ik niet zoveel op bokt, vind ik het wel gezellig..Ik hou de data even in de gaten.. 6 maart kom ik net terug van Bartels, dus dat gaat hem niet worden denk ik..
xsimone schreef:6 maart kan ik wel.Of naar de Happy Wok? Ook lekker! Bah! Daar heb ik pas smerige verhalen over gehoord!Ik ga niet mee wokken als dat het wordt. Bah! Vieze zweetmannen die lekker staan te druppelen boven je eten. Dat hoef ik niet te zien hoor!
geeft niet mag overigens wat mij betreft wel gewoon in feb hoorwe gaan toch geen datum vinden waarop iedereen kan