Ik heb het eens uitgerekend, en stel dat ik niet meekan met katia in de auto, dan zou ik 4uur onderweg zijn met de trein en ik wil echt niet weten hoeveel het me dan kost
Is niet zo duur hoor Mieke! Je kan vanaf brabant vast met Loes (en mij misschien) in de trein, en dan nog eens korting in NL! Ik moet altijd 3/4 uur in de trein als ik eens leuk naar 't westen wil ofzo haha! GEWOON KOMEN!
Viet, er gaan gewoon rechtstreekse treinen naar Utrecht, zelfs naar Adam enzo!
100 euro?! Ben je gek Net even op nshispeed gekeken en vanaf Antwerpen CS naar Utrecht CS kaartje kost 15 euro.
Maar ik betaal al €15 naar Antwerpen, hoe kan Antwerpen naar Utrecht maar dan zo weinig kosten?
De uren interesseren me ook niet, vind het niet erg om 4u te reizen hoor
Gerbenfroh
Geplaatst: 26-01-10 20:56
Mijn vriendinnetje ging altijd met een boot ofzo bij Brugge naar NL en dan met de trein, dat was ook helemaal niet zo duur, zij moest daar elke week heen!
Geen idee, stond net op Hispeed, vanaf Antwerpen heb je goedkope weekendkaartjes...Snap het ook niet, maar wel handig. Ik betaalde naar Brussel vanaf NL ook altijd maar 7 euro!
Naja...Vast vast wel iets te regelen! Je moeeet komen
lesilla
Geplaatst: 26-01-10 21:00
laverite schreef:
Maar ik betaal al €15 naar Antwerpen, hoe kan Antwerpen naar Utrecht maar dan zo weinig kosten?
De uren interesseren me ook niet, vind het niet erg om 4u te reizen hoor
haha dan kopen wij het dan sturen wij het naar jullie op haha.. maar dat via hispeed gaat toch gewoon via de website? dat kunnen jullie toch ook? (of zeg ik nu wat doms)
Gerbenfroh
Geplaatst: 26-01-10 21:03
Ja nog eens gekeken, en Antwerpen - Utrecht is 15 euro (jongerenkaartje tot 25 jaar) is ook maar 1 uur en 50 minuten reizen!
Brugge geen idee hoe dat werkt! Vanaf Kortrijk is 25 euro...Maar dan zonder korting in NL. Dus je kan ook naar Roosendaal & dan met korting met een brabander meereizen. Loes ofzo. Nouja of met kat in de auto! Ik roep ook maar wat!
Nee gewoon kaartje bestellen via nshispeed.... Is niet voor NL'ers.
Gewoon invulen Antwerpen CS - Utrecht CS en jongerentarief selecteren....
laverite
Geplaatst: 26-01-10 21:09
Ga es zoeken
Gerbenfroh
Geplaatst: 26-01-10 21:11
Bij 1: Volwassenen veranderen in jongeren 12-25 & dan een meetingdatum bijv de 17e april: dan krijg je weekendkorting. & dan een tijd zoeken ZONDER Thalys erbij, gewoon NS!