Zullen we gewoon een weekend prikken tussen nu en de voorjaarsvakantie in februari?? maar het is wel een beetje lastig want veel hebben wedstrijden enzo.. maar als iedereen zegt wanneer die kan dan is er misschien wel een weekend dat de meeste kunnen
9 - 10 januari 16 - 17 januari 23 - 24 januari 30 - 31 januari 6 - 7 februari 13 - 14 februari (voorjaarsvakantie)
dit zijn alle weekenden! ik kan op ze allemaal wel denk ik, heb niks belangrijks wat niet meer afgezegd kan worden
9 - 10 januari - Kan ik niet, heb ik wedstrijd 16 - 17 januari - 16 januari ben ik jarig. 23 - 24 januari - zou ik misschien wel kunnen 30 - 31 januari - 30 januari heb ik wedstrijd 6 - 7 februari - zou ik denk ik wel kunnen 13 - 14 februari - denk ik ook wel (voorjaarsvakantie)
Ja klopt! maar ik dacht misschien ook dat we eerst gewoon 1 dag gaan meeten, omdat we elkaar ook nog niet allemaal in het echt kennen. om dan direct te gaan logeren met z'n allen zeg maar. ik vind het leuk hoor, daar niet van!
9 - 10 januari niet dan gaat total weg en moet ik mijn oude merrie halen wss 16 - 17 januari 23 - 24 januari dan is mijn mammie jarig 30 - 31 januari Dan komen 3 vrienden logeren 6 - 7 februari Kan ik wel 13 - 14 februari Das toch het weekeind voor carnaval? Zoja dan zou ik dat goed kunnen combineren want met carnaval zit ik in denbosch