Als iedereen het daar bij aan vult wel handig .Bij zetten dat je evt. een paar mee kan nemen .( weet ik ook niet zeker )
_Dieuwke schreef:Wie kunnen / willen meeten :( zeker weten ) Iedereen Dieuwke - Kan / wil Paard mee nemen José - Kan / wil paard meenemen mits verder in het jaar.
Ploegie19 schreef:_Dieuwke schreef:Wie kunnen / willen meeten :( zeker weten ) Iedereen Dieuwke - Kan / wil Paard mee nemen José - Kan / wil paard meenemen mits verder in het jaar.Melissa- Kan/wil paard meenemen
_Dieuwke schreef:Wie kunnen / willen meeten :( zeker weten ) Iedereen Dieuwke - Kan / wil Paard mee nemen José - Kan / wil paard meenemen mits verder in het jaar.Melissa- Kan/wil paard meenemen Lianne- wil wel, maar weet niet of het kan/magg. xD
Ploegie19 schreef:Ik vindt alles prima Ik heb een auto, dus vechten jullie het maar uit heb jou al gezien & dieuwjke, julie, melissa, marieke xD
_Dieuwke schreef:Hier dichtbij is ook een Haflingerstal , misschien ook leuk ?kan ikd aar met fiets komen
_Dieuwke schreef:Dat zou wel handig zijn José ! Ik denk dat het gewoon een ruitershop wordt want dat is het meeste haalbaar denk ik Zoiets.ruitershop sybranda buorren ofzo? divoza? beerens? xD