Haha Michelle, wat denk je van mij, ik ben niet eens student dus ik heb helemaal niets waarvoor ik m'n bed uit hoef Maar een keertje vroeg eruit is voor mij in principe geen probleem. Niet voor zoiets als dit tenminste.
Juist omdat ik altijd kan uitslapen is het véél moeilijker om er een keer vroeg uit te komen, heb er echt problemen mee tegenwoordig! Moest vorige week ineens een keer om 8u beginnen met werken, mooi dat ik pas om half 8 wakker werd (gemaakt door m'n vader) en ik dus echt zó gehaast had, was echt net op tijd
Nouja maar voor zoiets als dit wil je er wel vroeg uitkomen toch? Is toch veel te leuk
Tja, ik ben al zovaak in het Luxor geweest en zo vaak achter de schermen van theaters geweest dat ik het niet echt bijzonder meer vind. Maar ik mee voor de gezelligheid
Celiien
Geplaatst: 24-11-09 19:08
Het lijktn em echt onwijs gaaf.. gaat nu ff met de staten generaal hier het erover hebben maar die rondleiding lijkt me wel wat
ik ga dan btw met de bus denk ik maar.. hoewel ik het wel eng ga vinden denk ik
Jep, ik leef nog En ik wil ook mee! Maar ehm.... kan ik ook ergens blijven pitten? Uit ervaring weet ik namelijk dat het niet zo`n heel slim idee is om mij `s nachts naar huis te laten rijden....
En Michelle, Jojo heeft die springvorm 20 juni al gejat, k wil m nu wel eens een keer terug!
En Kelly, dat was gewoon een domme buschauffeur! Moet je eens proberen in de oren te blazen, worden mensen meestal wel wakker van gnegnegne