Ja ik dacht ook dat februari de bedoeling was. Zover vooruit plannen is idd erg moeilijk.. Ik denk dat we ons beter kunnen focussen op wat we gaan doen, en later pas op de datum..
Nou ik denk dat we eerst het beste kunnen plannen wat we gaan doen, want ik kan nu wel allemaal data's geven van wanneer kan wie, maar volgens mij weet nog niemand wat hij in februari gaat doen en wanneer
Idd dat zei ik ook al. Als we er nu al over bezig willen zijn, kunnen we beter nu eerrst kijken waar we naartoe gaan enzo. Ik kan nu wel zeggen dat ik in februari elke datum kan, maar dat is straks waarschijnlijk anders.
ik denk dat we niet per se iets moeten zoeken voor kinderen, 't is leuk als ze mee kunnen, maar het hoeft niet per se toch?
Samantha_
Geplaatst: 06-11-09 10:43
Nee voor mij niet hoor, Jelle gaat waarschijnlijk wel mee, maar iets speciaal voor hem hoeft niet hoor. Iets wat heel druk is vind ik weer niks voor hem, zoals 9 maanden beurs ofzo.
Yolien
Geplaatst: 10-11-09 11:42
Ik zou graag weer mee willen. Februari wordt wel lastig, die maand is het carnaval (13 t/m 17 februari). Voor die tijd gaat zeker niet lukken, daarna is waarschijnlijk mijn geld en energie op.... Maar ik hou het in de gaten!
Suzanne F.
Geplaatst: 27-11-09 13:53
Ik ga onder voorbehoud mee. Ligt eraan waar en wanneer natuurlijk. Ik kan nu nog niet zeggen of dat uitkomt. Dippiedoe is wel heel erg leuk trouwens in Best (Eindhoven) Kidzcity weet ik niet.
In Houten heb je ook Ballorig.
Steph86
Geplaatst: 27-11-09 14:00
Ik wil onder voorbehoud ook wel mee ! Al weet ik natuurlijk niet hoe het gaat met de kleine en als de bv goed gaat dan haak ik ook bij voorbaat af. Ik zie mezelf ook niet voeden in een openbare gelegenheid!
Best is wel erg ver voor de Noorderlingen maar daar zou ik wel naartoe kunnen komen ( voor mij ook maar een stukkie ) Hier in de buurt heb je ook nog Wamelland, ook erg leuk