Maakt mij niet uit, dierentuin is iig erg leuk idee. Vooral als het weer mee zit... Als het lukt ben ik van de partij, nog meer mensen die uit het noorden komen en plannen hebben om mee te gaan?
Hey, dierentuin is op zich een hartstikke leuk idee, maar ik ga er verder op dit moment geen kosten aan verbinden, sorry..... Op zich zou rond Utrecht dan wel weer goed uitkomen....
Ik denk dat ik wel mee ga, tenminste als de datum mij een beetje normaal uitkomt.
Ik begin alvast met sparen voor de reiskosten.
Joscaa
Geplaatst: 09-11-09 18:26
Ik vind een dierentuin saaaaaaaaaaaaaaai.
Ik meld me ook trouwens Als het niet te ver weg is, aangezien ik met OV moet waarschijnlijk, en anders word het al gauw erg duur. (ik woon in noordholland)
Paar knappe paarden regelen bij iemand op stal? * meld zich, ik raap wel wat paarden bijeen * Of iemand met erg mooie omgeving?
Laatst bijgewerkt door Joscaa op 09-11-09 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-09 18:26
Dan word het niet echt een gezellige meeting. Dan is het een meetingshoot...
dat lijkt me ook wel leuk! Maar waar lopen die Konik paarden dan?
Avalon_
Geplaatst: 09-11-09 18:29
't is maar net wat je er van maakt Marjo. Een manege/pensionstal waar een gezellige kantine is. Eerst even lekker praten, ervaringen delen, een paar foto's maken en weer opwarmen in de kantine. Misschien later even ergens eten? Dan vind ik het echt niet alleen om de shoot draaien.
Joscaa
Geplaatst: 09-11-09 18:31
Maar we kunnen toch niet met ze alle naar konik paarden? Denk dat je dan een mega zoomlens moet hebben, denk niet dat ze dat leuk vinden, zo'n groep. ( en laat ik nou net geen mooie lens daarvoor hebben )
Inderdaad, wij hebben bijvoorbeeld ruime kantine, met gewone stoelen & een zithoek met een banken, zachte stoelen & een choco/koffie automaat etc.
Dénk niet dat ik mee zou gaan naar een dierentuin, persoonlijk. Kost me veel te veel (heen & terugreis, entree etc), en ik moet het hebben van mijn AHbaantje.
daandriaan
Geplaatst: 09-11-09 18:32
Joh, er zijn zoveel dingen om te doen. Maar ik ben niet van plan onwijs veel geld uit te gaan geven heb het niet op mijn rug groeien.
En wat doe je in een dierentuin? Juist foto's maken. Tenminste lijkt mij hoor. Ik kom daar niet op aapjes en zebraatjes te kijken, dat kan ik op google.nl ook wel.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-09 18:32
maargoed, NH, dat is voor mij niet te halen.
En denk dat voor de meeste mensen centraal NL het makkelijkste is.