Gezellig Nathalie Alphen is niet zo ver hier vandaan
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 15-11-09 18:51
Wat mij betreft is eigenlijk alles wel prima, ik ben alleen niet zo chocoladerig (ja, ik weet het, zeldzaam geval )
Als 1 iemand de boodschappen doet is prima, ik zit alleen financieel niet zo ruim, midden in een verhuizing én ik moet nog helemaal naar ridderkerk . Ik weet niet aan wat voor bedrag jullie denken?
Sorry........ Ik had er echt graag bij willen zijn maar begin nu wel te beseffen dat mijn agenda echt TE vol is... zeker in december. Maar ik wacht hier wel op de foto's
Zou leuk zijn als je kon gomir! En Blue_Eyes wat jammer, een andere keer dan misschien.
Lalidan je bent niet de enige ik ben ook niet zo'n grote chocoladefan. En ik denk niet dat 't zoveel geld gaat kosten, wat Elaine al zegt, wss een tientje de man (vrouw ) ?
Ik heb nog zitten rekenen en denk zelfs dat een tientje al een max is! Zeker als we met niet zoveel zijn heb je aan 1 pakje of dingetje van iets al genoeg.
Overigens heb ik vrij gevraagd Dus hoop ik wel écht dat jullie komen
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 28-11-09 09:55
En plotseling blijft het angstvallig stil Ik kom in elk geval, ben inmiddels voor het grootste gedeelte over qua verhuizen, dus dat moet goedkomen!
Ik twijfel nog een beetje... ik wil heel erg graag, maar ik zit momenteel in een depressie en heb enorm veel aan mijn hoofd. Alhoewel ik wel graag zou willen, maar ben ik dan niet een van de jongsten?
Ik wil ook wel hoor, dat is het niet. Maar ik moet echt even kijken of het gaat passen qua tijd (en geld)... maar ik moet dit weekend maar even uitzoeken of het echt gaat lukken.
Heeft de rest het echt allemaal laten afweten? Nou, het is me ook nog nooit gebeurd dat een meeting op de eerste planning ook daadwerkelijk doorging, dus zoveel verbaast het me niet.