Oh jammer dat je die niet onder je bureautje neer kan leggen he? Als we er nog zijn rond die tijd, kan je wel komen zonder chicka. Kom je gewoon een bakkie doen?
Of ik haal chicka op voor je
Babette
Geplaatst: 14-10-09 17:29
Oja, haal jij chicka op! En als je dan ook gelijk mijn peerdevriend even rijd in de ochtend dan is het helemaal top haha
Nee wordt te veel gedoe en zoals je net al zei: voor ons is het maar een klein stukje! Moeten we zeker doen op zo'n dag als vandaag!! Lekker met zo'n zonnetje en lekkere koude wind! Heerlijk!
Maar natuurlijk wens ik jullie heel veel plezier en een mooie droge zonnige dag toe!! Zwaai even als je A12 afrijd dan rij je langs mijn werkplek namelijk!
Misschien is het handig om gewoon onder de pier af te spreken op het strand. Die kan iedereen vinden Doen we een rondje en gaan we daarna even wat drinken ergens! (ofzo...)
Babette
Geplaatst: 25-10-09 10:52
Dames! Veel plezier vandaag! Wel een beetje aan mij denken want ik ben helaas hard aan het werk.. nou ja... hard .. In iedergeval aan het werk!! Have fun!
Ik zal aan je denken Babette, jammer dat je er niet bij kan zijn!! werkse!
josewoos
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-09 10:59
Arme babette
Nou het is echt een mini meeting, alleen Enzo en Nikki Maar het word daarom niet minder gezellig hoor! Nam jij je camera mee Goof? Dan krijgen we misschien leuke plaatjes
Wat jammer dat ik dit zo laat zie (of was het een besloten meeting?) Had het leuk gevonden om met Mack mee te gaan! Is ook goed voor Mack om met andere honden om te gaan voor zijn ontwikkeling *hij is nog niet zo heel erg oud *