Ik gaat weer met papsiee Maar waarneer weet ik niet, als ik dan weer vakantie heb mischien ook wel de eerste dag! Ik zat al te kijken voor de folder, maar er staat nog niks
Haha okee, naja ik hoorde dat het dus wel kwartier 20 minuten lopen is!op de heenweg is dat niet zo heel erg, maar op de terugweg vind ik dat echt niet leuk met tassen vol
tis indd wel een kwartiertje lopen vanaf het station de vorige keer kreeg je er een trolley bij, dna hoef je neit meer te sjouwen
angelax schreef:Ja, mijn moeder wil me wel naar leeuwarden brengen ikweetniet hoelaat jullie weggaan ?ik ook nog niet maar wel beter
EmptyWords schreef:tis indd wel een kwartiertje lopen vanaf het station de vorige keer kreeg je er een trolley bij, dna hoef je neit meer te sjouwenwij hadden het nog niet in de trolley gedaan, lieten elke x alles vallen
Babsie_Flash schreef:Ikke!! met Janine natuurlijk, die gaat maar spijbelen op 14 oktober hoor Idd, vind ik nie erg heur
Babsie_Flash schreef:Ikke!! met Janine natuurlijk, die gaat maar spijbelen op 14 oktober hoor Ik ook!
is het nog steeds de 14e? misschien kom ik dan ook wie gaat er met ov? misschien kunnen w op een punt afspreken?
EmptyWords schreef:is het nog steeds de 14e? misschien kom ik dan ook wie gaat er met ov? misschien kunnen w op een punt afspreken?Ik moet wel, mn ma wilt niet mee, en ik heb zelf geen rijbewijs
lizzjuh14 schreef:een lijstje dan?14 oktober:BabsLisamelissaJanine!! 15 oktober:16 oktober:17 oktober:Angela ?